شکوفه های رفسنجان به مدرسه رفتند

  • شناسه خبر: 70226
شکوفه های رفسنجان به مدرسه رفتند

جشن شکوفه ها در مدرسه شهید صباغ رفسنجان برگزار شد.

جشن شکوفه ها در مدرسه شهید صباغ رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در جشن شکوفه ها اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس و در مدرسه ای که به نام شهید دفاع مقدس شهید علی صباغ هستیم این روز را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: امروز بعد از گذشت ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس نام و یاد شهیدان با عزت و افتخار بر زبان ها جاری است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: انسان منهای خدا یعنی ضعیف، اما انسان به علاوه خدا یعنی بی نهایت و هرچه بخواهد و به هرجا که بخواهد می تواند برسد و باید در زندگی به علاوه خدا باشید و درس خواندن را با نام خدا آغاز کنید.

وی گفت: مادر نقش اساسی در تربیت رشد، تعالی و سعادت فرزندان دارد و مهمترین عامل تربیت مادران هستند که باید تلاش کنند این وظیفه را به خوبی انجام دهند.

حسین شفیعی مدیر آموزش و پرورش رفسنجان هم با تبریک ماه مهر و ماه مدرسه و تبریک تقارن ماه مهر با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حضور بچه های معصوم در محیط مدرسه مهر را زیبا می کند.

وی افزود: ما در قبال شهدا وظیفه داریم و باید آنچه مدنظر داشتند را دنبال کنیم و دینی که به گردن ما هست را در قبال خون شهدا ادا کنیم.

شفیعی خطاب به خانواده ها گفت: رفتار و حرکت والدین اگر با مدرسه هماهنگ باشد و بچه ها تربیت واحد داشته باشند نتیجه آن به نفع خانواده ها و جامعه خواهد بود، لذا در جلسات انجمن اولیا و مربیان شرکت کنید و آنچه که مشاوران و مربیان می خواهند اجرا شود.

برچسب ها:
جشن شکوفه ها مدرسه مهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :