خرمی شاد: با هیچکس برادرخواندگی و تعارف ندارم/ ورزشگاه مس ۲۲ بهمن افتتاح می شود

  • شناسه خبر: 70301
خرمی شاد: با هیچکس برادرخواندگی و تعارف ندارم/ ورزشگاه مس ۲۲ بهمن افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در بحث مدیران و نیروها با کسی تعارف ندارم و با هرکس توانمند نبود خداحافظی می کنم.کمااینکه با خیلی ها خداحافظی کرده ام.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در بحث مدیران و نیروها با کسی تعارف ندارم و با هرکس توانمند نبود خداحافظی می کنم.کمااینکه با خیلی ها خداحافظی کرده ام.

دکتر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگو با خبرنگار روراستی اظهار کرد: برای رفسنجان خیلی کار شده، اما اشکال شرکت مس این است که اطلاع رسانی آن ضعیف است.

وی ادامه داد: پساب رفسنجان که معضل مهمی است دو بار برای مزایده رفته کسی نیامده و در این دوره بنده با استاندار تفاهم نامه امضا می کنیم هم پساب رفسنجان و هم شهربابک را انجام خواهیم داد.

خرمی شاد با اشاره به ایجاد ورزشگاه شهدای مس رفسنجان عنوان داشت: این ورزشگاه به قیمت امروز ۵ هزار میلیارد تومان هزینه برده است.

خرمی شاد اضافه کرد: الان بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان طرح های توسعه ای در رفسنجان، میدوک و شهربابک داریم که همه اینها به نفع مردم است.

وی با اشاره به اینکه در مقاطعی به پسته کاران کمک کرده ایم و در مقاطعی در حوزه زیرساخت ها کار شده است، تصریح کرد: منابع شرکت مس محدود است اما وظیفه اش این است که مسؤولیت های اجتماعی اش را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پاسخ به پرسشی در خصوص نیروگاه اظهار داشت: در خصوص نیروگاه پیگیر هستیم و مشکلی در بحث زمین داریم که مسؤولان محلی باید کمک کنند. نیروگاه زمین وسیعی نیاز دارد و مشکلات باید کم باشد که بتوانیم کار را شروع کنیم چون سرمایه گذاری بالایی دارد.

وی متذکر شد: نیروگاه جزو برنامه های توسعه ای هست و حتما در رفسنجان اجرا می شود.

خرمی شاد در خصوص مدیرانی که همراه آقای رستمی مدیرعامل سابق این شرکت در مسندهای شرکت مس نشسته اند نیز گفت: آقای رستمی محترم هستند و من نگاهم این نیست چه کسی با آقای رستمی آمده، هرکس توانمند هست از وی استفاده می کنیم و با مدیران ناکارآمد خداحافظی خواهیم کرد کمااینکه تاکنون خداحافظی کرده ایم. با کسی برادرخواندگی و تعارف نداریم.

وی در ادامه سخنان خود نسبت به افتاتح ورزشگاه شهدای مس تا ۲۲ بهمن ماه قول مساعد داد و از برگزاری نشست خبری با خبرنگاران رفسنجان تا قبل از ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

لازم به ذکر است: دکتر خرمی شاد پس از اینکه عوامل حراست از ورود خبرنگاران ممانعت می کردند، در سالن سینما ایستاد و درخواست کرد خبرنگاران حضور پیدا کنند و این مصاحبه بعد از ممانعت های حراست انجام شده است.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    کاش سوال می‌گردید طبق چه قانونی مسولیت اجتماعی شرکت مس در شهرستان کرمان انجام می‌شود؟؟؟