چالش های پست؛ از تأخیر در ارسال بسته های پستی تا نیاز شرکت پست به نیرو و امکانات

  • شناسه خبر: 70369
چالش های پست؛ از تأخیر در ارسال بسته های پستی تا نیاز شرکت پست به نیرو و امکانات

در دو سه سال اخیر انتقادات از شرکت پست بالا رفته، چراکه حجم کار شرکت پست زیاد شده اما متناسب با آن نیروی کار و امکانات افزایش نیافته است.

در دو سه سال اخیر انتقادات از شرکت پست بالا رفته، چراکه حجم کار شرکت پست زیاد شده اما متناسب با آن نیروی کار و امکانات افزایش نیافته است.
به گزارش روراستی، شرکت پست یکی از شرکت های خدماتی است که با مردم سروکار زیادی دارد و اگر رضایتمندی مردم از خدمات آن کم شود اعتماد به این شرکت کاهش می یابد.
از آنجا که در دوران کرونا خریدهای اینترنتی و غیرحضوری بالا رفت، از آن پس استفاده مردم از پست زیاد شد و حجم کار این شرکت بالا رفت. اما نارضایتی مردم هم از شرکت پست افزایش یافت؛ از نرسیدن مرسوله ها تا تاخیر در رسیدن آن.
به گفته برخی از دست اندرکاران شرکت پست، چون نرخ بهای پستی همراه با تورم افزایش پیداه نکرده نیاز است توجه ویژه ای در این خصوص شود.
در رفسنجان ظرفیت مس را داریم که همان طور که در اختیار فرمانداری و سایر ارگان ها خودرو و امکانات قرار می دهد ضرورت دارد در حوزه مسؤولیت های اجتماعی اش، خودرو یا موتورسیکلت در اختیار شرکت پست هم قرار دهد چراکه عواید آن به مردم می رسد.
طی دوران کرونا تا کنون فراخوان های زیادی برای جذب نیرو در شرکت پست داده شده اما استقبال چندانی صورت نمی گیرد. روزانه بیش از ۳ هزار بسته پستی باید در سطح شهرستان توزیع گردد که کار سختی است و مسؤولان باید شرکت پست را مورد حمایت مادی و معنوی خود قرار دهند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.
اما یکی دیگر از مشکلاتی که موجب تأخیر یا عدم ارسال بسته ها می شود، عدم درج آدرس صحیح است که ضرورت دارد شهروندان نیز در این مورد مراعات کنند تا زودتر بتوانند به بسته های پستی خود برسند.

برچسب ها:
پست رفسنجان چالش های پست روز جهانی پست مرسولات پستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سعید گودرزی

    ما تو این سرزمین چه چیزیمون برابری می‌کنه با دیگر کشورهای دنیا که باید انتظار داشته باشیم اداره دستمون تو استاندارد جهانی خدمات بده بسته من ۴اذر ۱۴۰۲تحویل اداره پست هرمزگان شده ۵اذر به مقصد تهران بارگیری و ارسال شده ۱۸اذر یعنی ۱۳رور بعد به اداره تجزیه و مبادلات تهران رسیده الان که ۲۰اذر هست بسته من هنوز تو مبادلات تهران مونده و ارسال نشده بسته من لوازم الکترونیکی بوده ومدت یک هفته مهلت تست داشته خوب اگه این بسته به دست من برسه که واقعا ناامید شدم از دریافت بسته م مشگل داشته باشه اداره پست جوابگو هست ؟ من گله ی از مسولین بی لیاقت اداره پست نداره از اونی گله دارم که همچین انسان های ناکارآمد و در راس کار میزاره

    فرهاد

    ینی واقعا خدمات پست رفسنجان که قطعا بواسطه تدابیر رییس بی لیاقت پست ارائه میشه افتضاحه از گم شدن محصولات پستی تا پاره شدن و باز شدن بسته ها و کالاهای مردم گرفته تا عدم توزیع. احتمالا میگن کور بشن مردم خودشون بیان بسته هاشونو ببرن به ما چه این صحبتیه که یکی از زحمتکشان و نامه رسونای اداره از مسئولین پست شنیده بود و بازگو کرد. طفلیا نامه رسون ها و توزیع کننده های پست واقعا بیچاره ها با اقلیت در حال خدمات دهی هستن و مسئولین پست هم ک اصن ب کتفشون