گلایه دانشجویان فنی و حرفه ای رفسنجان از امکانات ضعیف دانشگاه

  • شناسه خبر: 70449
گلایه دانشجویان فنی و حرفه ای رفسنجان از امکانات ضعیف دانشگاه

دانشگاه فنی و حرفه ای رفسنجان کمبودهای زیادی دارد؛ نداشتن سالن ورزشی، سلف و … از جمله این کمبودهاست که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان از آن گله‌مند هستند.

دانشگاه فنی و حرفه ای رفسنجان کمبودهای زیادی دارد؛ نداشتن سالن ورزشی، سلف و … از جمله این کمبودهاست که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان از آن گله‌مند هستند.

به گزارش روراستی، دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای رفسنجان در مسیر دانشگاه‌های این شهر و در جوار کتابخانه جوادالائمه(ع) قرار گرفته است.

فضایی که با دیدن آن کمتر کسی باورش می‌شود اینجا دانشگاه است و قرار است در اینجا دانشجویان درس بخوانند و مهارت‌آموزی کنند.

این دانشگاه امسال ۳۰۰ ورودی جدید داشته و پیش از این هم حدود ۲۰۰ دانشجو در آن تحصیل می‌کردند و در مجموع تقریبا ۵۰۰ دانشجو دارد که اکثرا غیربومی بوده و از شهرهایی نظیر کرمان، انار، جیرفت، زرند، کوهبنان و دیگر شهرهای استان هستند.

متأسفانه فضای دانشگاه در ابتدایی‌ترین امکانات ضعیف است و دانشجویان گلایه‌های زیادی داشتند.

یکی از دانشجویان غیربومی با ابراز گله‌مندی از این محیط گفت: تصورم از دانشگاه عوض شد چراکه دبیرستانی که در آن درس می‌خواندم فضایش مناسب‌تر از اینجا بود که نامش دانشگاه است.

در بازدیدی که از این دانشگاه داشتیم ، کمبودهای زیادی مشاهده می‌شد، نداشتن امکانات ورزشی، سلف و… از جمله این کمبودهاست که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان از آن گله‌مند بودند.

اگرچه رضایتمندی از حوزه آموزشی در کلام دانشجویان به گوش می‌رسید، اما فضای مناسب یکی از اولویت‌ها برای تحصیل است تا دانشجو بتواند با روحیه و نشاط در آن درس بخواند.

در گفت‌وگویی که با جعفری رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان انجام دادیم، وی اظهار کرد: دانشجویان اگر مشکلی دارند مراجعه و درخواست خود را مطرح کنند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش‌ها با بیان اینکه من به دستگاه‌های نظارتی پاسخگو هستم به خبرنگار جوابی نمی‌دهم، گفت: این مشکلات را به دستگاه‌های نظارتی شهر منتقل کنید.

با توجه به اینکه گفته می شود این ساختمان استیجاری هست و کمبودهایی در این دانشگاه دیده می‌شود از طرفی رئیس دانشگاه هم مأمور از دانشگاه دیگری‌ست، کمبودها ایجاب می کند که برابر با امکانات دانشجو پذیرش شود.

امیدوایم هرچه زودتر شاهد ساماندهی وضعیت این مرکز آموزش عالی باشیم تا بیش از این شاهد بی انگیزگی دانشجویان نباشیم و مسؤولان مربوطه همان‌طور که آموزش در این دانشگاه مطلوب و دانشجویان راضی بودند، در زمینه امکانات و فضاسازی مناسب نیز رضایتمندی در بین آنان ایجاد کنند.

قابل ذکر است: دانشجویان غیربومی سفیران این شهرستان در مناطق خود هستند، لذا بهتر است مسؤولان رفسنجان ضمن بازدید از این مرکز دانشگاهی برای حفظ شأن و جایگاه شهرستان هم شده مشکلات این دانشگاه را برطرف کنند.

 

برچسب ها:
امکانات ضعیف دانشگاه دانشگاه رفسنجان دانشگاه فنی و حرفه ای گلایه دانشجویان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    شمارو به خدا یک دهم درآمد و ثروت معدن مس سرچشمه رو خرج خود مردم این شهر بکنید