اصلاح طلب با اصلاح طلب فرق دارد؟

  • شناسه خبر: 70501
اصلاح طلب با اصلاح طلب فرق دارد؟

کسانی است که نسبت به حضور اصلاح طلبان در فرمانداری، بخشداری و بعضی ادارات حساس بودند و برایشان شایستگی و لیاقت مهم نبود، چرا حالا در برابر اصلاح طلبانی که از رفقای فرماندار هستند و حقوق از مس می گیرند، روزه سکوت گرفته اند، مگر اصلاح طلب با اصلاح طلب فرق دارد؟

کسانی هستند که نسبت به حضور اصلاح طلبان در فرمانداری، بخشداری و بعضی ادارات حساس بودند و برایشان شایستگی و لیاقت مهم نبود، چرا حالا در برابر اصلاح طلبانی که از رفقای فرماندار هستند و حقوق از مس می گیرند، روزه سکوت گرفته اند، مگر اصلاح طلب با اصلاح طلب فرق دارد؟
به گزارش روراستی، یکی از آقایان جوان که در دوران فرماندار اسبق مشاور وی بود و البته کارآیی چندانی هم از وی مشاهده نشد و معمولا آخرین نفر هم در جلسات حاضر می شد، از زمان فرمانداری حسین رضایی هم سروکله اش در فرمانداری پیدا شد و طبق شنیده ها، علیرغم عدم حضور فیزیکی وی، برایش کارکرد از فرمانداری به مس رد می شود.
در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر نیرو از شرکت های زیر مجموعه مس در فرمانداری و ارگان های مختلف مأمور هستند و حقوق از شرکت مس دریافت می کنند.
سوال اینجاست؛ آیا حراست شرکت مس نسبت به حضور این افراد نظارتی دارد یا اینکه فقط بر اساس کارکردی که رد می شود حقوق بحساب این افراد واریز می شود و هیچ نظارتی هم نیست؟
سوال دیگر از کسانی است که نسبت به حضور اصلاح طلبان در فرمانداری، بخشداری و بعضی ادارات حساس بودند و برایشان شایستگی و لیاقت مهم نبود و فقط برچسب اصلاح طلبی می زدند و می خواستند به هر طریقی شده این فرد از کارش برکنار شود؛ حالا چگونه در این مورد حرفی ندارند، شاید چون این شخص رفیق فرماندار است نباید برچسب بخورد.
لازم به ذکر است؛ این آقا در حال حاضر فعالیت انتخاباتی برای فرماندار اسبق را نیز دارد و به نظر می رسد حقوقی که از افق مس برای وی واریز می شود بیشتر برای آن فعالیت ها باشد!
اخیرا هم خبر از امضاهای فرماندار پایین نامه های نورچشمی هایی شنیده شد که بدون آزمون و طی کردن فرآیندهای معمول، قرار بود به مس بپیوندند و زیر نظر شرکت مس بروند.
مسؤولان شهر بهتر است بجای هموار نمودن راه برای رانت بازان و ایجاد حواشی به فکر حل مشکلات شهر باشند.

برچسب ها:
اصلاح طلبی رانت خواری شرکت افق مس فرمانداری رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    هردو جناح سروتهه یک کرباسن...یاد ضرب المثلی اوفتادم که میگه...خر همون خره فقط پالونش عوض شده

    Assfg

    کاش رفسنجان این مجتمع مس را نداشت ، شاید برخی ها دست از سر این شهر بر می‌داشتند و سایه تخصص و توانایی نداشته شان از سر این شهر کم میشد خود به خود راه و امکان حضور افراد سالم هم فراهم میشد قطعا اوضاع رفسنجان بهتر از این می بود تا مجتمع قلک حضرات باشد کجا بهتر از شهرستان کوچکی در جنوب شرق که صدای هیچ گند کاری در آن به جایی نمیرسد از وظایف اجتماعی شرکت فقط تامین ادارات استانداری و فرمانداری انجام می‌شود همه شون راضی از این شرایط ... لق مردم تا خودروی سواری ادارات شان هم از مس شده ارزاق و قند چای هم از مس می‌گیرند هزینه جشن جایزه و... هم از جیب مس؟؟؟ وای که نسل فعلی مسئولین شهرستان قطعا بی تکرار است از نظر تقلیل وجدان و ازدیاد رو

    هادی صالح زاده

    شرکت مس برای راه آهن بودجه نمی‌دهد چون صرفه اقتصادی ندارد اما برای این افراد کارکرد وحقوق پرداخت می‌کند حتما صرفه اقتصادی دارد

    محمد عسکری

    سلام.اقا یکی از افراد اصلاح طلبی که واقعا وصمیمانه برای شهر کار می‌کرد و دلسوز وکار آمد بود دکتر تقوی ریس آموزش وپرورش بود که وقتی آقای ریسی روی کار آمد دکتر تقوی رو کنار گذاشتن.واقعا جای تاسف داره