برادر استاندار کرمان از ادبیات جدید رسانه ای اش رونمایی کرد؛ چی زدی!

  • شناسه خبر: 70586
برادر استاندار کرمان از ادبیات جدید رسانه ای اش رونمایی کرد؛ چی زدی!

متأسفانه رسانه برادر استان کرمان همواره با ادبیات خاص خودش اقدام به تخریب، توهین و تهمت به اشخاص و نهادها می کند و این بار مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را با پرسش چی زدی! هدف قرار داده است.

متأسفانه رسانه برادر استاندار کرمان همواره با ادبیات خاص خودش اقدام به تخریب، توهین و تهمت به اشخاص و نهادها می کند و این بار مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را با پرسش چی زدی! هدف قرار داده است.

به گزارش روراستی، رسانه برادر استاندار کرمان که همواره ادبیات خاص خودش را دارد و اقدام به تخریب، توهین و تهمت به افراد، نهادها و مدیران می‌ کند، این بار مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را با پرسشی توهین آمیز هدف قرار داده است.

پرسشی که در لفظ ادبیات کوچه بازاری بیشتر جایگاه دارد تا یک رسانه!

اما این سوال برادر استاندار را باید از مدیرعامل قبلی که با روی کارآمدنش باب باج دهی به سیاسیون را باز کرد تا محبوب و ماندگار باشد، پرسید.

رستمی از زمانی که وارد مسند مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران شد تمام رفقای گرمابه و گلستان آقایان  سیاسی این استان مظلوم را روی کار آورد و تا توانست باج داد. نمونه بارز آن را در رفسنجان کم نمی بینیم که افرادی فاقد تخصص را بر مسندهایی نشاند که هیچ تخصص و تجربه ای در آن ندارند.

اما با روی کار آمدن دکتر خرمی شاد، مباحث فنی، منطقی و واقع بینانه ای را شاهدیم؛  مدیرانی که کارآمد بودند و در مجموعه مس سالها زحمت کشیدند و به تجربه و  تخصص رسیدند، مجددا سر کار خودشان برمی گردند، همان مدیرانی که رستمی همه آنها را تخریب کرده بود و دوستان و رفقای خود را جایگزین آنان کرده بود که با عملکردشان آن حوزه در حال به فنا رفتن بود.

اکنون با انتصاب آقای احد علی خانی مدیری جوان، متخصص و از بدنه شرکت ملی مس به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس حاشیه امن آقایان به خطر افتاده و یکی از نگرانی هایشان ادامه روند پرونده سیاه برادر همسر یکی از نمایندگان استان است که از قضا از بستگان سیاسیون باج خواه شهرستان نیز هست که این انتصاب را برنمی تابند و با توهین به مدیرعامل اعتراض خود را از این انتصاب اعلام می کنند.

حال که منافع آقایان به خطر افتاده و انتخاب مدیرعامل انجام شده، چاره ای جز تمکین نیست و توهین دردی دوا نمی کند.

قابل ذکر است: پایگاه تحلیلی خبری روراستی با هیچ یک از مدیران عهد اخوت نبسته و هرجا ببیند حقی از مردم در حال پایمال شدن است بدون توجه به خودی و غیرخودی آن را بازتاب می دهد و هیچ منافعی از شخص، نهاد و هیچ ارگانی نداشته و به دنبال آن هم نخواهد بود

برچسب ها:
ادبیات رسانه ای برادر استاندار کرمان پایگاه خبری روراستی خرمی شاد صندوق بازنشستگی مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد ح

    شرکت مس باعث وبانی تمام اگه نگیم اکثر بیماران سرطانی رفسنجان هست بنده ب واسطه درگیری یکی از نزدیکانم ب این بیماری خانمان برانداز تحقیقاتی در این زمینه انجام دادم اولا آمار بیماری سرطان بطور متوسط تو رفسنجان ب نسبت کشوری خیلی بالاتره و بواسطه آلایندهای شرکت مس است کسی هم بفکر مردم واین بیماران نیست خدا خودش حق همه مظلومان را از حلقوم ظالمان بیرون بکشد لعنت ب ذات همه بد ذاتها

    Assfg

    در نیت ا ف و رسانه و تیمشان شکی نیست ولی یک جمله متن شما خیلی دردناک است احد علیخانی را چه جوری از بدنه شرکت نامیدین یا ، دیدین ؟ ایشان هنوز مزه سولفور دودکش های سرچشمه را هیچ وقت نچشیده حتی از نزدیک هم ندیده اینقد آدم توان مند سالم و متعهد در مجموعه مس هست که به داد بازنشستگان صندوق برسند و دلشان برای این وضع هول ناک صندوق بسوزد ولی حیف شما سیاسی ها نمی‌گذارید هم آنان که می کوبند چون خودی نیست و هم شما که تطهیر میکنید جون خودی هست در عواقب این کارها شریک هستید

    هادی صالح زاده

    از عوامل خبری روراستی کمال تشکر را دارم ومن الله توفیق، دیدگاه علی کاملا درست است ،

    علی

    حرفتان کاملا درسته. ولی چرا بلید یک کرمانی مدیر عامل صندوق بازنشستگی مس بشود که هفتاد درصد بازنشستگان آن رفسنجانی هستند؟؟