امام جمعه رفسنجان: «حجاب» یک برند شخصیتی برای زن و مرد است

  • شناسه خبر: 70681
امام جمعه رفسنجان: «حجاب» یک برند شخصیتی برای زن و مرد است

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمن همیشه دنبال خلع سلاح رقیبش است که یکی از سلاح‌هایی که باید مراقب باشیم از ما نگیرد، حجاب است که یک وسیله و برند شخصیتی  است.دشمن در خلع سلاح بعضی‌ها موفق شد.

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمن همیشه دنبال خلع سلاح رقیبش است که یکی از سلاح‌هایی که باید مراقب باشیم از ما نگیرد، حجاب است که یک وسیله و برند شخصیتی  است.دشمن در خلع سلاح بعضی‌ها موفق شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان اظهار کرد: با اقدام خوب و بازدارنده‌ای که دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان رفسنجان در زمانی که پسته‌ها به دست آمده بودند انجام دادند، جلوی بسیاری از سرقت‌ها را گرفتند و امسال کاهش قابل توجهی در سرقت پسته  داشتیم و از این به بعد باید مالکان مراقب انبارهای پسته خود باشند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر در مسائل دینی جایگاه رفیعی دارد و هر امر به معروف و نهی از منکر ما یکی از بارزترین مصادیق لبیک یاحسین(ع) است.

وی ادامه داد: دشمن همیشه دنبال خلع سلاح رقیبش است که یکی از سلاح‌هایی که باید مراقب باشیم از ما نگیرد، حجاب است که یک وسیله و برند شخصیتی  است.دشمن در خلع سلاح بعضی‌ها موفق شد.

عسکری به موضوع غزه پرداخت و گفت: مطمئن باشید افتضاح، شکست و رسوایی برای رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش رقم خواهد خورد.

وی افزود: امروز مهم‌ترین مسأله جهان بشریت، مسأله مظلومیت و نسل‌کشی است که توسط اسرائیل در غزه و اراضی اشغالی در حال رخ دادن است.مردم فلسطین ۷۵ سال اسارت، قتل و غارت را تحمل کردند و امروز تصمیم گرفتند به این مظلومیت و آوارگی پایان داده و خودشان را آزاد کنند.

عسکری خاطرنشان کرد: اسرائیل از حمله زمینی باریکه غزه عقب‌نشینی کرد.نتانیاهو اعلام کرد ما این کار را انجام نمی‌دهیم و بایدن هم ترسید و عقب‌نشینی کرد. بایدن اعلام کرد کاملا آشکار است اگر حمله زمینی به غزه انجام شود، اسرا در خطر خواهند بود که این بهانه‌ای بیش نیست.

وی ابراز کرد: برای اولین بار در طول ۷۵ سال اشغال اراضی فلسطینی‌ها، امروز اسرائیلی‌ها مجبور شدند در اردوگاه‌ها زندگی کنند.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: سفر مقامات آمریکایی و اروپایی به اسرائیل مانند تنفس مصنوعی است. رژیم صهیونیستی مانند بیماری‌ست که دچار مرگ مغزی شده است.

وی افزود: همان‌طور که آمریکا در جریان محاصره اقتصادی و تحریم ایران اذعان کردند شکست خوردیم، ان‌شاءالله به‌زودی در جریان غزه هم اعتراف به شکست از جبهه مقاومت خواهند کرد.

عسکری در پایان سخنان خود متذکر شد: کاندیداها موارد ممنوعه را در قانون بدانند و به آنها عمل کنند و با عمل کردن به قوانین و مقررات انتخابات، خوب،سالم و پرشور با حضور حداکثری برگزار شود.

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجاب نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :