دلیل استعفای مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت رفسنجان چه بود؟

  • شناسه خبر: 70849
دلیل استعفای مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت رفسنجان چه بود؟

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت رفسنجان پس از آنکه متوجه شد عنوان وی رئیس موسسه حوزه علمیه سفیران هدایت است، استعفا داد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت رفسنجان پس از آنکه متوجه شد عنوان وی رئیس موسسه حوزه علمیه سفیران هدایت است، استعفا داد.

به گزارش روراستی، مدیر موسسه حوزه علمیه سفیران هدایت رفسنجان پس از اینکه متوجه می شود نام او را به عنوان مدیر موسسه حوزه علمیه سفیران هدایت ثبت کرده اند از سمت خود استعفا می دهد.

وی که مدتی به عنوان مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت مشغول خدمت است پس از مراجعه به اداره ثبت اسناد نامش را به عنوان مدیر موسسه حوزه علمیه سفیران می بیند و بلافاصله برای رفع شبهات استعفا می دهد.

کدام شبهات؟

آقایانی که موسسه حوزه علمیه سفیران هدایت را در سایه حوزه علمیه سفیران هدایت ثبت کرده اند، و این موسسه حیاط خلوت آنان شده، دارای تخلفات زیادی در خصوص تملک املاک، مستغلات سهام شرکت ها و …بودند که پیش از این روراستی با انتشار گزارشی هایی به همراه مستندات، حوزه علمیه قم را به این موضوع وارد کرده و جلوی تخلفات را گرفته است، اما اینکه همچنان این موسسه در حال فعالیت است بنابراین می طلبد که دوباره نظارت بر آن از سر گرفته شود و از ادامه فعالیت موسسه حوزه علمیه جلوگیری صورت گیرد.

به نظر می رسد علت استعفای مدیر موسسه حوزه علمیه رفع شبهات و اثبات جدابودن راهش از این آقایان است.

مستندات بسیار زیادی از تخلفات صورت گرفته در این موسسه نزد #روراستی است که در صورت عدم ورود توسط دستگاههای ذیربط به اطلاع عموم خواهد رسید.

اخبار سالهای قبل #روراستی در این خصوص را می توانید در لینک های زیر مشاهده کنید

http://rourasti.ir/56821

 http://rourasti.ir/56877

 

برچسب ها:
استعفای مدیر حوزه تخلفات حیاط خلوت سفیران هدایت موسسه حوزه علمیه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    یه جوری رمضانی عین کنه ی خون خوار نیشش رو فرو کرده توی شریان حوزه علمیه سفیران هدایت که جز با جراحی و کشتن این کنه نمیشه از خوردن خون حوزه علمیه منصرفش کرد. البته خاصیت انسانهای حرام خوار جز این نیست.

    ناشناس

    جای تعجب از امام جمعه محترم هست که چرا این مدرسه را تحویل نمیگیرند ویا به مشکلات ان رسیدگی نمیکنند

    ناشناس

    اقای لطفی که روز اول از همه چیز در مورد این موسسه خبر داشتند چرا مسولیت انرا قبول کرده اند صدرصد علت استعفای ایشان این مسئله نبوده خدابهتر میداند که جه بوده است والا ایشان استعفا بده نبودند

    محمد

    سالهاست که موضوع سفیران هدایت رفسنجان مطرح شده و هرگز رسیدگی در موردش صورت نگرفته ، به نظر می رسه دیگه غده ی سرطانی عباس رمضانی پور و حمایت های بی دریغ پورمحمدی ها رسیده باشه ، باید بریم دم دفتر رهبری چون اینها همه رو می خرند و غیر از رهبری به کس دیگری امید نیست. دادگاه ویژه روحانیت و حوزه ی قم و شورای ائمه جمعه کاری از دستشون بر نمیاد.