ماجرای دیگری از یک مدرسه در رفسنجان؛ از سیلی خوردن و بیمارستانی شدن دانش آموز تا منکر شدن آموزش و پرورش

  • شناسه خبر: 70898
ماجرای دیگری از یک مدرسه در رفسنجان؛ از سیلی خوردن و بیمارستانی شدن دانش آموز تا منکر شدن آموزش و پرورش

اواخر مهرماه امسال سیلی زدن مدیر مدرسه به یک دانش آموز پایه ششمی موجب خونریزی بینی وی شده و این دانش آموز تحت درمان قرار می گیرد، بازرس آموزش و پرورش مساله را ساختگی می داند و می گوید تنبیهی در کار نبوده است و این دانش آموز روانی است.

اواخر مهرماه امسال سیلی زدن مدیر مدرسه به یک دانش آموز پایه ششمی موجب خونریزی بینی وی شده و این دانش آموز تحت درمان قرار می گیرد، بازرس آموزش و پرورش مساله را ساختگی می داند و می گوید تنبیهی در کار نبوده است و این دانش آموز روانی است.

به گزارش روراستی، اواخر مهرماه امسال در یک اتفاق، افتادن دیرک دروازه در مدرسه یکی از روستاهای رفسنجان موجب می شود مدیر مدرسه به حیاط بیاید و با سیلی دانش آموزان را نوازش کند،
روایت مادر دانش آموز: چون زنگ تفریح بود بچه ها بیرون بودند و اکثر بچه ها دیدند که مدیر به بچه ام سیلی می زند.
فرزند من هیچ بیماری از قبل نداشته، دانش آموز ممتاز بوده و در حال تست زدن و آمادگی برای رفتن به مدرسه تیزهوشان، آن روز به خانه می آید و سردرد شدید همراه با حالت تهوع داشته، روز بعد به بیمارستان بردیم و یک روز کامل بستری بود و تشخیص نهایی را روی پرونده پزشکی اش گذاشتند.
فرزندم دیگر علاقه ای به رفتن به آن مدرسه نداشت و به مدرسه ای در روستای همجوار بردیم.
۲۸ روز پیش با همسرم در دفتر خدمات قضایی شکایت کردیم اما پیگیر نشدم گفتم از طریق آموزش و پرورش پیگیری کنم که با معلم خاطی برخورد کنند، ما بچه هایمان را به مدرسه نمی فرستیم که کتک بخورند و به آنها بی احترامی شود.
متآسفانه در آموزش و پرورش گفتند پرونده فرزندتان مختومه شده و فرزند شما از قبل مشکل داشته اما من دوباره شکایتم را از سر گرفتم و تا انتها ادامه خواهم داد تا حق فرزندم پایمال نشود.
اگرچه فرزندم از نظر جسمی آسیب دیده، اما از نظر روحی بیشتر آسیب دیده، در مورد اینکه می گویند بچه من از قبل مشکلات روانی داشته پیش هر دکتر روان شناسی می خواهید بروید مشخص می شود در صورتی که کوچکترین مشکلی نداشته است.
به فرمانداری هم رفتم و با معاون فرماندار هم موضوع را در میان گذاشتم و امیدوارم این موضوع پیگیری و رسیدگی شود که معلم ها به خودشان اجازه ندهند دست روی بچه ها بلند کنند و این چنین ترس و وحشت به جان بچه ها بیندازند که از مدرسه فراری شوند.
یادگاری بازرس آموزش و پرورش: این دانش آموز دروازه را روی یک دانش آموز دیگر انداخته اما تنبیهی در کار نبوده است.
این دانش آموز از قبل از نظر روانی مشکل افسردگی دارد و ضرب و شتمی صورت نگرفته و ما موضوع را بررسی کردیم.
او را چند روز بعد به بیمارستان بردند و گزارش پزشکی بیمارستان هم ساختگی است!
حال باید دید با توجه به مستندات موجود و گزارش پزشک بیمارستان، ماجرای یاسین به چه نتیجه ای می رسد و آیا قرار است هر روز شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و آیا راهی میانبر برای ارتباط بهتر معلم و دانش آموز وجود ندارد و فقط باید دستی بالا برود و دل خانواده ای خون شود؟!

برچسب ها:
آموزش پرورش رفسنجان تنبیه دانش آموز کلاس ششم خونریزی بینی سیلی زدن مدیر مدرسه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    دیگع دهه ۶۰یا۷۰نیست که بچهارو باکیسه بوکس اشتباه میگرفتن من یادمه دهه ۷۰ کلاس دوم دبستان خانم معلم گلی داشتیم که با کفشش رو دست بچها فشار میداد خونشم توشهرک فرهنگیانه...نباید اینجور رفتاری بشه با دانش آموزان همچی تغییر کرده بچها زود رنج و حساس شدن اینجور رفتارها با دانش آموزان در آینده موجب ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد..ازماگفتن بود

    الا

    رئیس آموزش وپرورش آقا که نمیشه گفت شفیعی باید استعفا بدهد