وقتی حاشیه های انتخاباتی در رفسنجان پررنگ تر از متن است

  • شناسه خبر: 70934
وقتی حاشیه های انتخاباتی در رفسنجان پررنگ تر از متن است

گماشتن افراد در پست های مختلف اعم از رابط، مشاور، دبیر اجرایی در رفسنجان و… مهر تأییدی بر وجود مهندسی انتخابات در این شهرستان است.

گماشتن افراد در پست های مختلف اعم از رابط، مشاور، دبیر اجرایی در رفسنجان و… مهر تأییدی بر وجود مهندسی انتخابات در این شهرستان است.
به گزارش روراستی، اخیرا انتصاباتی در رفسنجان صورت می گیرد که اصل مهندسی انتخابات است، می گویید نه به این مطلب توجه کنید.
یک نفر که کاندیدای انتخابات مجلس هست در سه جشنواره گذشته در رفسنجان دبیر اجرایی بود و در آن جشن ها تریبون هم داشت! عکس ها، فیلم و وویس های وی در کانال های خبری و خبرگزاری ها و حتی کانال رسمی فرمانداری رفسنجان منتشر شده و این موارد قطعا شائبه ایجاد می کند، ضمن اینکه در مجالس و مراسم های مختلف همراه فرماندار بوده و در عکس ها هم جلودار!
علیرغم اینکه فرماندار می دانسته که این فرد که از دوستان نزدیکش هم هست کاندیدا هست چرا همچنان باید مسؤولیت های مهم را به وی بدهند و او نیز ادامه بدهد؛ به ویژه در مسؤولیت رابط فرمانداری و خیران و شرکت مس که بحث مسائل مالی هم در میان است! چرا باید این مسؤولیت ادامه پیدا کند مگر در رفسنجان و در این زمینه قحط الرجال است.

عجیب تر اینکه در هیأت اجرایی هم این شخص تأیید شده است.

نکته جالب دیگر و مقابل این رفتار، یکی از کارمندان دفتر اجتماعی فرمانداری رفسنجان که از قضا سابق بر این بخشدار نیز بوده بدون دلیل از حضور در جلسات هیات اجرایی شهرستان منع می شود.
اما افراد دیگری هستند که آنها هم علیرغم اینکه کاندیدای مجلس شده اند، اخبار خود از نهادها را به رسانه ها می دهند که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و می خواهند از این طریق و از یک برنامه سوءاستفاده کنند.
در آستانه انتخابات و تأیید صلاحیت ها در حالی که فرد دیگری ثبت نام کرده او نیز به عنوان مشاور منصوب می شود که جای تعجب دارد.
این یکی از زیرشاخه های مهندسی انتخابات در رفسنجان است.
این مطلب را به فرماندار که در امور سیاسی بی تجربه است متذکر می شویم که در انتخابات گذشته، فرماندار وقت رفسنجان در یکی از مراسم ها از نماینده وقت خواست هنگام عکس گرفتن در جمع نباشد و به وی گفت چون شما مجدد کاندیدا شده ای توی عکس ها نباشید.
ادامه دارد…

برچسب ها:
انتخابات مجلس رفسنجان حاشیه های انتخاباتی گماشتن افراد مهندسی انتخابات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اریا

    ینی بدترین فرمانداری که رفسنجان به چشم درحال حاضره