بسیجی دارای اندیشه متعالی است/ بسیج اختصاص به گروه خاصی ندارد

  • شناسه خبر: 71057
بسیجی دارای اندیشه متعالی است/ بسیج اختصاص به گروه خاصی ندارد

امام جمعه رفسنجان گفت: هرکس که دارای اندیشه متعالی و ارزشمند است و این اندیشه را در میدان عمل بروز دهد، بسیجی‌ست و خداوند متعال از اندیشه متعالی به‌عنوان ربیون یعنی مردان بزرگ الهی یاد می‌کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: هرکس که دارای اندیشه متعالی و ارزشمند است و این اندیشه را در میدان عمل بروز دهد، بسیجی‌ست و خداوند متعال از اندیشه متعالی به‌عنوان ربیون یعنی مردان بزرگ الهی یاد می‌کند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلی امام خامنه‌ای با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک تفکر، اندیشه و فرهنگ است که در قالب بهترین رویکردها در عمل بروز می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج، اختصاص به یک گروه و قشر خاص ندارد و همه اقشار را می‌تواند در بر بگیرد.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: هرکس که دارای اندیشه متعالی و ارزشمند است و این اندیشه را در میدان عمل بروز دهد، بسیجی‌ست و خداوند متعال از اندیشه متعالی به‌عنوان ربیون یعنی مردان بزرگ الهی یاد می‌کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «معنای بسیج توأم کردن ایمان و عمل است، ایمان از دل بسیجی می‌جوشد و او را به کار وادار می‌کند و بصیرت هم به او تفهمیم می‌کند که چگونه حرکت کند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود به شکست صهونیست‌ها و اذعان رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم صهونیستی که گفتند پذیرش آتش‌بس یعنی پذیرش شکست اشاره کرد و افزود: این پذیرش شکست به خاطر مقاومت مظلومانه و قهرمانانه ملت مظلوم غزه و نفرت جهانی بود که علیه رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شد و بالاخره به زانو در آمدند و مجبور شدند به آتش‌بس تن دهند.

وی ابراز کرد: ۶ هفته مقاومت انجام شد و صدای نفرت از اسرائیل از سراسر دنیا به گوش رسید و حماس توانست تهدید را به فرصت تبدیل و مظلومیت خودش را به دنیا اثبات کند.

عسکری اضافه کرد: طوفان‌الاقصی منجر به یک طوفان جهانی علیه صهیونیست‌ها شد که خودشان اعلام کردند ما بیش از این نمی‌توانیم اعلام انزجار دنیا را تحمل کنیم.

وی گفت: در این طوفان ابهت کاغذی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شکسته شد، در حالی که در این جنگ از همه داشته‌های خود و انواع بمب‌ها استفاده کردند اما همه آنها شکست خوردند.

عسکری یادآور شد: حضرت امام(ه) به‌خاطر فریاد علیه اسرائیل به زندان رفت. ۶۰ سال قبل امام خمینی کبیر فریاد زدند که اسرائیل غده سرطانی‌ست و اگر هرکدام از مسلمانان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‌برد.

امام جمعه رفسنجان در پایان سخنان خود با اشاره به آیات الهی اظهار داشت: قبل از هر اقدام بشری انتقام الهی پایان رژیم ظالم و ستمگر صهیونیستی را رقم خواهد زد.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بسیج بسیجی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :