از مطالبه گری اقلیت تا نمک گیر شدن اکثریت

  • شناسه خبر: 71235
از مطالبه گری اقلیت تا نمک گیر شدن اکثریت

در حالی رفسنجان شهری که اسماً برخودار اما لب پرتگاه محرومیت ایستاده و صدای سقوطش با وجود جاده ها و آب سمی و مدارس فرسوده، لشکر بیکاران و… همه جا پیچیده، اما برخی آقایان مسؤول نمک گیر مس شده و مطالبه گری را به فراموشی سپرده اند.

در حالی رفسنجان شهری که اسماً برخودار اما لب پرتگاه محرومیت ایستاده و صدای سقوطش با وجود جاده ها و آب سمی و مدارس فرسوده، لشکر بیکاران و… همه جا پیچیده، اما برخی آقایان مسؤول نمک گیر مس شده و مطالبه گری را به فراموشی سپرده اند.
به گزارش روراستی، کمتر کسی است که از جاده های پر پیچ و خم و مرگ این شهرستان خبر نداشته باشد، جاده هایی که اندر انتظار بودجه ای برای دوبانده سازی هستند. مدارسی که با کوچکترین لرزشی خطر فروریختن دارند و آب و هوایی که سمی بوده و سلامتی مردم این شهر را سالهاست تهدید می کند.
این مشکلات بیخ گوش بزرگترین معدن مس ایران هستند، معدنی که ثروتی بی پایان است و وجود شهری با این اوصاف در کنارش تأسف بار.
بخشی از این وضعیت به خود مس که دست سخاوتش را از سر این شهرستان که به حق سهامدار اصلی این معدن است، برداشته و بخشی به مسئولانی که مطالبه گری شان در حد گرفتن یک خودرو برای انداختن زیر پای خودشان و اندکی پول برای نونوار کردن محیط کارشان ازجمله فرش اتاق کار و مبلمان لوکس و تعویض صندلی های اتاق کنفرانس و… است تا در جلسات بدرخشند و به به و چه چه بشنوند، برمی گردد.
اداره ای که به پول بنزین خودروهایش محتاج بوده این همه ریخت و پاش از کجا آب می خورد.
باید پرسید پس حق مردم چه می شود؟
اینکه آقایان خود را نمک گیر مس می کنند و خبری از مطالبه گری نیست، چوبش بر تن مردم می خورد، مطالباتی که مردم دارند علاوه بر حوزه هایی که در بالا برشمردیم، در حوزه اشتغال نیز هست. شهری با بیشترین ذخایر مس ایران اما بیش از ۱۳ هزار جوان بیکار و معضلات اجتماعی که عمدتا ناشی از همین بیکاری است.
بهتر است مسئولان به خود بیایند و از رئیس دادگستری که این روزها برای گرفتن حق مردم این شهر از مس و انجام تکلیف مس در برابر مسئولیت های اجتماعی به جد پیگیر است و همچنین امام جمعه که مرتب تذکر می دهد، الگو بگیرند، مسئولان این شهر دیگر باید از خواب زمستانی بیدار شوند و به فکر مردم نیز باشند.
شرکت مس هم باید به خود بیاید! چرا حتما باید صدایی بلند شود و تذکری از تربیونی داده شود تا مس نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی اش تازه کورسویی به سمت رفسنجان بتاباند!

برچسب ها:
مجتمع مس رفسنجان مس سرچشمه رفسنجان مسئولیت اجتماعی مطالبه گری نمک گیر شدن مسئولان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    رسانه خوب روراستی لطفا پیگیری کنید. چند روز پیش حسن پور نماینده سیرجان گفت پیگیر این هستیم که آزاد راه سیرجان و بندر را بسازیم و قرار شده مجتمع مس رفسنجان و گل گهر سیرجان هزینه اش را بدهند. جاده نوق و داوران رفسنجان سالها منتطر بودجه است آنوقت پول مردم رفسنجان بلید برود در سیرجان خرج بشود اونهم آزادراه

    ناشناس

    ما هم هنوز اقای رمضانی را ندیده ایم اما فردی شجاع ودشمن کسانی هست که خون مردم را در شیشه میکنند انشالله خدا به ایشان توفیق دهد در مقابل افراد سود جو وخاطی کوتا نیایند از جمله کسانی که سالیان سال در قالب وکیل با دادن رشوه الحمدلله ابرویشا نرفت وخار وخفیف شدند

    ناشناس

    بدبختی رفسنجان از روزی شروع شد که مردم گول خوردند وبه این اقای خاص رای دادند انشالله اینبار حواسشان را جمع کنند

    ناشناس

    وقتی کار احسنت را از رییس دادگستری میبند تازه میفهمد که قبلا چقدر کم کاری شده است صد شکر که ان رفت و صد شکر که این امد جای تشکر ویژه از اقای حمیدی مدیر کل دادگستری کرمان را دارد که این جابجایی را انجام داده اند

    Ali

    سلام بنده شخصا دست ریس دادگستری رفسنجان را میبوسم با اینکه هنوز نه ایشان را ندیده ام ولی اوصاف ایشان بسیار شنیده ام واقعا انسان به تمام معنی است ،کاش همه مسولان ما اینچنین بودن

    هادی صالح زاده

    تشکر از روراستی، این خبرها را به گوش مسئولان استان و شهرستان رفسنجان برسانید و جواب بخواهید، آب خلیج فارس که نیامد ،راه آهن رفسنجان هم که صرفه اقتصادی ندارد،