تیر برق در رفسنجان به کمر سارق زد

  • شناسه خبر: 71507
تیر برق در رفسنجان به کمر سارق زد

سارقان سیم و کابل برق در رفسنجان حین سرقت حادثه آفریدند و با افتادن تیر برق روی یکی از آنان هم مصدومیت او رقم خورد هم به ساکنان محل خسارت مالی وارد شد.

سارقان سیم و کابل برق در رفسنجان حین سرقت حادثه آفریدند و با افتادن تیر برق روی یکی از آنان هم مصدومیت او رقم خورد هم به ساکنان محل خسارت مالی وارد شد.

به گزارش روراستی، ساعت ۴ بامداد امروز سارقان حین سرقت کابل برق در یکی از کوچه های خیابان ابوذر شهر رفسنجان بعد از بالا رفتن از تیر برق و چیدن سیم های مسی به علت فرسودگی تیر برق دچار حادثه شده و از بالا به پایین سقوط کرده و  تیر برق نیز روی او سقوط می‌کند.
این حادثه هم موجب وارد شدن خسارت به خودرو و اموال ساکنان آن منطقه شده و همچنین باعث مسدود شدن کوچه می شود.
همدست این سارق هم متواری می شود و با حضور نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس ۱۱۵ سارق حادثه‌دیده به بیمارستان منتقل می شود.
پیش از این مطالبی جهت ساماندهی شبکه برق رسانی رفسنجان منتشر کرده بودیم که اگر شرکت مس به صورت تسهیلات به اداره برق کمک کند و اعتبار مورد نیاز را تأمین نماید تعویض شبکه فرسوده، تیرهای فرسوده و تغییر سیم ها به کابل خودنگهدار می تواند مانع سرقت ها و جلوگیری از هدر رفتن بیت المال و این همه خسارات به مردم شود.
این حادثه تلنگری ست که مسؤولان شهرستان مطالبه گری خود را بیشتر و مسؤولان مس نیز نسبت به تأمین این اعتبار اقدام نمایند چراکه ممکن است این حوادث خسارات جانی و مالی بیشتری به بار بیاورند.

 

برچسب ها:
تیر برق حادثه برای سارق سیم برق سارقان سیم برق سقوط تیر برق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    به پیر به پیغمبر دست اینارو قطع کنید ببیند مالخر اینها کیه اون هم دستشو قطع کنید الحمدالله

    هادی صالح زاده

    کار بد عاقبت ندارد ، زمانی هم که دزد را میگیری تحویل میدی آزادش می کنند ،آه ونفرین مردم دامن گیر شد نتیجه این خواهد شد

    اریا

    نباید به دزد جماعت رحم کرد

    Assfg

    یعنی این مملکت اداره برق و وزارت نیرو نداره که حالا شرکت مس بیاد هزینه رو بده ؟ همه شهر ها شرکت مس پول فرسودگی رو میده ؟ در شهرستان همه ادارات عادت کردن تمام بودجه هاشون رو بندازن گردن مس .شرکت مس هم که ماشاءالله هیچ کدوم رو نمیده و دهن مسئولین محترم رو هم با بذل بخشش های غیر مفید بسته مردم هم هستن که اسیب این چرخه معیوب رو میبینن متاسفانه شما رسانه ها هم در مقابل پاس دادن ادارات به مس ساکت هستین ضمنا این مدل دزد ها رو باید از همون تیر آویزون کرد که بقیه درس بگیرن