به حدی شجاعت دارم که عذرخواهی کنم/محکوم به شادکردن هواداران هستم

  • شناسه خبر: 71615
به حدی شجاعت دارم که عذرخواهی کنم/محکوم به شادکردن هواداران هستم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پرسپولیس در بهترین فرم خودش قرار دارد اما باید جبران مافات کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پرسپولیس در بهترین فرم خودش قرار دارد اما باید جبران مافات کنیم.

به گزارش روراستی، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: قبل از هر چیز پیشاپیش سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران به ویژه استان کرمان تسلیت گفته و هفته مقاومت را گرامی می‌دارم. همچنین سال نو میلادی را خدمت همه مسیحیان کشور علی الخصوص ورزشکارانی که در کشورمان هستند و اگر بخواهم خاص صحبت کنم شیمبا و هاروت آبراهمیان تبریک می‌گویم.

*به حدی شجاعت دارم که عذرخواهی کنم

وی افزود: همچنین می‌خواهم درمورد سوء تفاهمی که در نشست خبری قبلی ایجاد شد، چند کلمه صحبت کنم. هیچ وقت بی‌‌ادبی و توهین به مردم خوب رفسنجان و عزیزان رسانه نکرده و نمی‌کنم. اگر سوء تفاهمی پیش آمده همه ساکت الهامی را می‌شناسند و می‌دانند به حدی شجاعت دارم که عذرخواهی کنم. همیشه این مردم و به ویژه تک تک اهالی رسانه برای من عزیز هستند و می‌دانم چه روزهای سختی کنار ما بودند. منظور من از به کار بردن آن جملات، اهالی رسانه و مردم خوب شهر نبودند. می‌دانید منظور من چه کسانی بودند و اگر باز هم سوء تفاهم شده معذرت می‌خواهم.

*پرسپولیس در بهترین فرم خودش قرار دارد

سرمربی مس رفسنجان تاکید کرد: درمورد بازی هم ابتدا به تیم خوب پرسپولیس خوش‌آمد می‌گویم. این تیم در بهترین فرم خودش قرار دارد و ما هم در شرایطی هستیم که برای جبران مافات و شرایطی که پیش رو داریم، باید دل هواداران را شاد کنیم. قول می‌دهم بازی فردا باکیفیت، تاکتیکی و برای هر ۲ تیم سخت است.

*با توجه به شرایط محکوم به شاد کردن هواداران هستیم

الهامی عنوان کرد: با احترام به پرسپولیس مجبوریم دل هواداران را به دست بیاوریم و یک بازی باکیفیت انجام بدهیم‌. این موضوع دلیل بر ضعیف بودن حریف نیست بلکه تیم بسیار خوبی است. کادرفنی بسیار مجرب، باکلاس و فنی‌ای دارد اما با توجه به شرایطی که داریم مجبور و محکوم هستیم فردا برای شادی هواداران بازی کنیم. هرچند از لحاظ کیفیت فوتبالی مشکل نداشتیم اما از لحاظ امتیازی خیلی عقب هستیم.

*اگر آن خبرنگار ناراحت شده، معذرت می‌خواهم

وی درخصوص اینکه در نشست خبری قبلی به یکی از خبرنگاران رفسنجانی لقب شیتیل‌بگیر داد، گفت: گفتم سوء تفاهم شده است. آن خبرنگار برای من و شما عزیز است و شما هم برای من عزیز هستید. خواهش می‌کنم درمورد بازی فردا سوال کنید و همه دست به دست هم بدهیم تا تیم خوب‌مان از این شرایط بیرون بیاید. اگر آن خبرنگار عزیز هم ناراحت شده است، از او معذرت می‌خواهم. نباید آن سوال را می‌کرد اما من هم تند جواب دادم. بار دیگر می‌گویم تمام اهالی رسانه و مردم خوب رفسنجان منظور من نبوده، نیستند و نخواهند بود.

 

برچسب ها:
الهامی فوتبال مس رفسنجان هواداران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :