گلایه خانواده شهید میرزابیگی از تغییر نماد میدانی که به نام این شهید است

  • شناسه خبر: 71790
گلایه خانواده شهید میرزابیگی از تغییر نماد میدانی که به نام این شهید است

خانواده شهید میرزابیگی نسبت به عدم تناسب نمادی که در میدان شهید میرزابیگی نصب شده با این شهید بزرگوار، ابراز گله مندی کردند.

خانواده شهید میرزابیگی نسبت به عدم تناسب نمادی که در میدان شهید میرزابیگی نصب شده با این شهید بزرگوار، ابراز گله مندی کردند.
به گزارش روراستی، خانواده معلم شهید حاج محمد میرزابیگی در گفت وگویی اظهار داشتند: حدود ۲۰ سال قبل میدانی به نام شهید میرزابیگی نامگذاری شد به دلیل آنکه نشانه ای از شهید نبود با هزینه خانواده طرح چهره شهید را روی کاشی سفارش دادیم و با هماهنگی با شهرداری در میدان نصب شد.
این خانواده شهید گرانقدر ادامه دادند: یک روز صبح متوجه شدیم تابلو را بردند و مکرر پیگیر شدیم و در شهرداری گفتند می خواهیم نماد معلمان شهید را آماده کنیم و این تابلو را برای همین برداشتیم. پیگیر شدیم با توجه به اینکه ممکن بود کاشی آسیب ببیند و بشکند آن را تحویل گرفتیم و در گلزار شهدای کمال آباد محل دفن شهید میرزابیگی نصب کردیم.
خانواده شهید با اشاره به اینکه دوباره از طرف شهرداری المانی که طرح خودنویس بود و یک چفیه که نشان دهنده بسیجی بودن شهید بود را نصب کردند که آن را هم برداشتند و طرح جدید گذاشتند که اصلا تناسبی با معلم بودن و یا بسیجی بودن و دیگر موردی که با شهید میرزابیگی ارتباط داشته باشد، نداشت، ادامه دادند: از بنیاد شهید پرسیدیم که گفتند طرح محراب است در حالی که شهید میرزابیگی شهید محراب نبودند. حتی بهتر بود چون شهید میرزابیگی معلم دانش آموزان استثنایی بودند، در این خصوص نمادی طراحی و نصب شود.
یادآور می شویم: موسسه نور که حاشیه این میدان واقع شده بود علیرغم اینکه نام این میدان ۲۰ سالی می شود که به نام شهید میرزابیگی هست، زیر تابلو آن شعبه فلکه بهزادی درج شده بود که پیش از این در این خصوص نوشتیم، متأسفانه پس از واگذاری این موسسه به بانک ملی بازهم شاهد کلمه شعبه بهزادی در تابلو بانک ملی هستیم!
بهتر است مسؤولان زمانی که تصمیم به نام گذاری یک مکان به نام یک شهید می گیرند، از رفتارهایی که منجر به دلخوری خانواده شهید می شود پرهیز کنند و کارهای من درآوردی انجام ندهند.
گفتنی ست: ۲۸ دی ماه سالروز شهادت معلم شهید میرزابیگی است که این روز را گرامی می داریم.

برچسب ها:
اِلمان شهید خانواده شهید میرزابیگی معلم شهید میدان شهید میرزابیگی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :