درخشش مجری رفسنجانی در نخستین جشنواره ملی صدای شهر

  • شناسه خبر: 71845
درخشش مجری رفسنجانی در نخستین جشنواره ملی صدای شهر

کامبیز پرواز؛ مجری رفسنجانی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی صدای شهر در اصفهان خوش درخشید.

کامبیز پرواز؛ مجری رفسنجانی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی صدای شهر در اصفهان خوش درخشید.

به گزارش روراستی نخستین جشنواره ملی رادیویی «صدای شهر» که در دو بخش حرفه‌ای و مردمی با همکاری شهرداری اصفهان و سازمان صدا و سیما برگزار شد، با معرفی نفرات برتر در اصفهان به کار خود پایان داد.
این جشنواره رادیویی با دریافت ۳۴۵ اثر تخصصی از سراسر کشور در بخش‌های مختلف و در پنج قالب «نمایش کوتاه»، «مینی فیچر»، «برنامه کوتاه شامل متن و گزارش»، «پی.اس.ای»، «آنونس‌های آگاهی بخش» و در بخش مردمی در ۴ قالب «پادکست»، «متن طنز»، «داستانک» و «عکاسی» برگزار شد که آقای کامبیز پرواز با ارسال آثار «مینی فیچر» رادیویی از مرکز البرز و «آنونس‌های آگاهی بخش» از مرکز کرمان موفق به کسب رتبه در بخش حرفه ای و دریافت تندیس و جایزه ویژه جشنواره شد که این جایزه را تقدیم به مردم صبور کرمان و خانواده محترم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نمود .

کامبیز پرواز بعنوان مجری رفسنجانی در بین مراکز صدا و سیمای جنوب شرق کشور است که در این جشنواره با کسب رتبه تراز ، خوش درخشید .
کامبیز پرواز دانش آموخته دکترای ارتباطات ،گرایش رسانه بوده و از سال ۱۳۷۴ در مراکز یزد ، رفسنجان ، کرمان و البرز بعنوان گوینده رادیو و تلویزیون مشغول به فعالیت می‌باشد .

برچسب ها:
جشنواره ملی صدای شهر رادیو رفسنجان کامبیز پرواز مجری رفسنجانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :