کارد به استخوان پرستاران رفسنجان رسید!

  • شناسه خبر: 72416
کارد به استخوان پرستاران رفسنجان رسید!

جمعی از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در اعتراض به عدم پرداخت مزایا مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کردند.

جمعی از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در اعتراض به عدم پرداخت مزایا مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش روراستی، امروز جمعی از پرستاران علوم پزشکی رفسنجان مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

یکی از پرستاران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این مشکل از مشکلات دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و همه اعتصاب دارند.  علیرغم اینکه آلایندگی های مس به سمت رفسنجان سرازیر می شود، مجتمع مس اعتباری را به یکی از بانک های کرمان داده تا دانشگاه علوم پزشکی پرداختی های پرسنل خود را انجام دهد در حالی که به نظر می رسد مسئولان رفسنجان در خوابند.

وی ادامه داد:  کارکنان با این همه تلاش و افزایش رضایتمندی انتظارشان از مسؤولان مس سرچشمه این است که دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را باید دید باز نگاه کنند با این اضافه کار ساعتی ۳۰ هزارتومان کارد به استخوان پرسنل رسیده است. اگر پرستاران تمکن مالی داشتند اعتصاب نمی کردند.

این پرستار معترض با بیان اینکه دکتر محمدی و دانشگاه هیچکدام مقصر نیستند، افزود: این مشکل باید داخل کشور حل شود کسی که قانون تعرفه گذاری را وضع کرده بداند که این قانون به ضرر پرستاران است. امیدواریم چاره اندیشی شود گرهی از مشکلات پرستاری باز شود در غیر اینصورت با توجه به اینکه پرستاران ما مهاجرت می کنند ما پرستار در سن طرح نداریم کار بیمارستان روی زمین است در بستن برنامه عید با مشکل مواجه ایمو ضمن اینکه با توجه به بازنشتسگی جایگزین نداریم و باید فکر اساسی برداشته شود.

دکتر وحید محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز به خبرنگاران ما توضیح داد: وضعیت اقتصادی و تورم پرسنل را با مشکلاتی روبه رو کرده و مطالبات شان به حق است.

وی افزود: مزایا بایستی از درآمد اختصاصی دانشگاه تأمین گردد که چندین ماه است بیمه مطالباتش را محقق نکرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: اتفاقات خوبی در راه است پایان سال ردیف هایی می رسد بیمه سلامت هم بخشی پرداخت کرده که به حساب دانشگاه نشسته تا سند بخورد تا فردا به حساب پرستاران واریز می شود.

وی خاطرنشان کرد: با رایزنی هایی که شروع کردیم از اعتباری که مس برای رفسنجان گذاشته قرار شده پرداخت هایی داشته باشیم. با بانک ها روز قبل جلسه نهایی داشتیم که اعتبار را به صورت قرض الحسنه دریافت کنیم و در اختیار پرسنل قرار دهیم.

گفتنی است: دکتر محمدی شاهرخی همچنین در جمع پرستاران نیز حاضر شد و سخنانی ایراد کرد.

برچسب ها:
پرستاران رفسنجان تجمع پرستاران رفسنجان حقوق علوم پزشکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    سلام علیکم لطفا از آقای انارکی رئیس هیئت مدیره مس بپرسید اعتباری را که به بانک کرمان داده اند چرا داده‌اند شفاف سازی کنید ،

    هادی صالح زاده

    سلام علیکم ای کاش مشکل بیمه تکمیلی کارمندان، بازنشستگان، را حل می کردند ،همه شهرهای استان کرمان بیمه دانا دارند که تمام هزینه ها را پرداخت می کند، تنها شهری که پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بیمه آتیه سازان دارد وهزینه زیاد و خدمات کم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است، اسکان بازنشستگان و وظیفه بگیران در مشهد مقدس، مطالبه حق مردم است