برگزاری جشنواره عیدانه به همت مجتمع رفاهی ستاره جنوب شرق در کشکوئیه

  • شناسه خبر: 72602
برگزاری جشنواره عیدانه به همت مجتمع رفاهی ستاره جنوب شرق در کشکوئیه

جشنواره عیدانه کشکوئیه به‌همت مجتمع رفاهی ستاره جنوب‌شرق برگزار شد.

جشنواره عیدانه کشکوئیه به‌همت مجتمع رفاهی ستاره جنوب‌شرق برگزار شد.

به گزارش روراستی، همزمان با ایام نوروز جشنواره عیدانه کشکوئیه به‌همت مجتمع رفاهی ستاره جنوب‌شرق با حضور جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این مراسم با تبریک سال نو احداث مجتمع رفاهی ستاره جنوب‌شرق را کار بزرگ و بی‌نظیری دانست و اظهار کرد: این مجموعه در صنعت گردشگری این منطقه نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر اقلیم و آب و هوا و کاهش منابع آبی بایستی در کنار کشاورزی صنعت و به‌ویژه گردشگری رونق پیدا کند تا هم موجب ایجاد اشتغال هم توسعه منطقه شود.

گردشگری از بزرگترین صنایع پایدار است

احمد انارکی‌محمدی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار نیاز بیان داشت: مهم‌ترین دغدغه در این منطقه اشتغال است و با توجه به احداث کارخانه کاشی و صنایع پایین‌دستی آن در بخش کشکوییه امیدواریم دغدغه مادران و جوانان این سرزمین رفع شود.

وی گردشگری را از بزرگترین صنایع پایدار دانست و افزود: زیرساخت‌های صنعت گردشگری فراهم است و این مجتمع می‌تواند در رونق گردشگری بخش کشکوئیه نقش‌آفرین باشد، همچنین این مجتمع در مسیر گردشگری یزد تا کرمان از مجتمع‌های بی‌نظیر است.

خیرمند مدیر مجموعه ستاره جنوب‌شرق نیز با قدردانی از همراهی مسؤولان بخش و حمایت مردم در راه‌اندازی این مجتمع توضیح داد: این مجتمع از نظر مکانی در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و ضمن خدمات رفاهی به مسافران، می‌تواند امکانات رفاهی در اختیار جمعیت کشکوئیه قرار دهد.

 

برچسب ها:
جشنواره ستاره جنوب شرق کشکوییه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :