وقتی بی مهری مسؤولان رفسنجان خیران مدرسه ساز را فراری می دهد

  • شناسه خبر: 73260
وقتی بی مهری مسؤولان رفسنجان خیران مدرسه ساز را فراری می دهد

خیر تهرانی که برای ساخت مدرسه در رفسنجان پیشقدم شده بود، با بی مهری و خلف وعده هایی که مسؤولان رفسنجان انجام دادند، انگیزه اش را از دست داد و بنای ساخت مدرسه را در یک مدرسه دیگر نهاد.

خیر تهرانی که برای ساخت مدرسه در رفسنجان پیشقدم شده بود، با بی مهری و خلف وعده هایی که مسؤولان رفسنجان انجام دادند، انگیزه اش را از دست داد و بنای ساخت مدرسه را در یک مدرسه دیگر نهاد.

به گزارش روراستی، حدود ۲۱ ماه قبل یعنی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۱ کلنگ یک مدرسه خیر ساز در رفسنجان به زمین زده شد، مراسمی که همه مسؤولان جمع شده بودند و لبخند رضایت می زدند.
اما پس از این مدت خبری از ساخت مدرسه نیست، با توجه به سخنان مدیر آموزش و پرورش که اذعان کرده ۶۰ درصد مدارس رفسنجان تخریبی هستند، این مدرسه اگر ساخته شده بود بخشی از نیاز آموزشی شهر را برطرف می کرد.
چه شد که این مدرسه در همان مراسم کلنگ زنی ماند و دیگر پیشرفتی نکرد؟
با خانم مؤذن خیر مدرسه ساز گفت وگویی انجام دادیم که دلیل عدم پیشرفت این مدرسه را مشخص کرد.
وی اظهار کرد: ساخت مدرسه به لطف مسؤولان متوقف شد. قرار بود شهرداری و فرمانداری همکاری کنند گودبرداری و زیرسازی مدرسه آماده شود و کارهای مقدماتی را انجام دهند.
این فرهنگی بازنشسته ادامه داد: ما تعدادی معلم بازنشسته هستیم که از هزار کیلومتر راه پا در عرصه ساخت مدرسه در رفسنجان گذاشتیم. تا کنون دو مدرسه در نرماشیر و فهرج در شهرهای جنوبی کرمان ساختیم و گفتیم سومین مدرسه را در یک محله کم برخوردار رفسنجان بسازیم. شورای شهر و شهرداری خیلی استقبال کردند و قول و وعده همکاری دادند اما در عمل هیچ کاری برای ما انجام ندادند.
وی تصریح کرد: یک سفر دیگر به رفسنجان داشتم که کار را پیگیری کنم و فقط باشه و باشه شنیدم. ۶ ماه گذشت اما هیچ اتفاقی نیفتاد گویا برای مسؤولان رفسنجان مدرسه اولویت ندارد.لذا جای دیگری که مسؤولان به آموزش و پرورش توجه داشته باشند ورود خواهیم کرد.
این خانم خیر از برآورد ۱۰ میلیارد تومانی برای هزینه ساخت مدرسه خبر داد و عنوان داشت: معمولا زیرسازی توسط مسؤولان شهرستان انجام می شود گودبرداری شن ریزی و شفته ریزی که قول آن را هم دادند که انجام نشد.
وی خاطرنشان کرد: زمینی که قرار بود مدرسه در آن ساخته شود قبلا مدرسه تخریبی بود نماینده ما چهار ماه رفت و آمد کرد مراحل اداری طی شد مجوز را از اداره نوسازی گرفتیم.
خانم مؤذن که در خیریه همیاران مهر فعالیت دارد گفت: این پروژه دیگر در رفسنجان متوقف شده و در محلی دیگر ساخته خواهد شد.
با توجه به ورود خیران برای ساخت مدرسه، باید به حال مسوولان این شهر تاسف خورد که قدر این نعمت را نمی‌دانند و اینگونه عدم همکاری شان با خیران که از صدها کیلومتر راه ورود می کنند تا گوشه ای از مشکلات آموزشی این شهر را بگیرند، فراری می دهند.

برچسب ها:
بی مهری مسئولان رفسنجان خیرین مدرسه ساز فراری دادن خیران مدارس فرسوده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    سلام علیکم روراستی، یکی از مشکلات زیادی که در بحث آموزش و پرورش است کمبود مدارس در رفسنجان است در دولت های قبل ومجلس های قبل ونمایندگان قبل ،ومسئولان قبل هیچ توجهی به ساخت مدارس نشده است ،عرضه اینها بیشتر از این نیست ،اگر خدای ناکرده زلزله ای بیاید خدا می داند چقدر تلفات جانی خواهد داشت ،مجالس گرفتن ،تسلیت گفتن جواب این سئوال ها را نمی دهد ،البته برای فرزندان و نوادگان خودشان بهترین مدرسه است وهیچ نگرانی ندارند ،بودجه که نمی دهند هیچ کارشکنی هم می کنند ،