کسب رتبه سوم شرکت لوله و مخابرات جنوب‌شرق در کشور

  • شناسه خبر: 8178
کسب رتبه سوم شرکت لوله و مخابرات جنوب‌شرق در کشور

مدیر منطقه جنوب‌شرق شرکت نفت گفت : شرکت لوله و مخابرات منطقه جنوب شرق رتبه سوم کشور را در سال‌جاری کسب کرده است.

مدیر منطقه جنوب‌شرق شرکت نفت گفت : شرکت لوله و مخابرات منطقه جنوب شرق رتبه سوم کشور را در سال‌جاری کسب کرده است.
به گزارش خبرنگار روراستی علیرضا کدیور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : مرکز منطقه جنوب شرق شرکت نفت در هفت کیلومتری شهر رفسنجان و در یک‌هزار و 495 متر ارتفاع از سطح دریا قرار دارد.

IMG_27760
وی افزود: خطوط لوله استحفاظی این منطقه بیش از یک ‌هزار و 800 کیلومتر طول دارد و این منطقه در سال 71 شروع به کار کرد و با حداکثر توان در شبانه‌روز انجام وظیفه کرده و این خطوط لوله استحفاظی منطقه در قطرهای 14، 16، 20 و 26 حمل فرآورده‌های نفتی شامل نفت سفید ، نفت گاز، بنزین و بنزین سوپر را از بندرعباس به استان ‌های ذکر شده به عهده دارد.

IMG_26170
وی اضافه کرد: منطقه جنوب شرق با حدود 650 نفر کادر رسمی، قراردادی و پیمانکاری به عنوان دهمین منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و دارای سه حوزه معاونتی عملیاتی، فنی و مخابرات است.
مدیر منطقه جنوب شرق شرکت نفت گفت : در حال حاضر این مرکز انتقال روزانه 50 میلیون لیتر فرآورده نفتی برابر با 320 هزار بشکه در روز را انجام می دهد.
کدیور بیان داشت: 6 مرکز انتقال از بندرعباس، قطب‌آباد، مهرآران رفسنجان، یزد و نایین در طول مسیر هستند و نیروگاه‌هایی که در مسیر هستند، سوخت مایع را با هماهنگی پخش از این خطوط برداشت می‌کنند.

IMG_27680
مدیر منطقه جنوب شرق شرکت نفت خاطرنشان کرد: منطقه جنوب شرق طی بررسی در نیمه اول سال‌جاری رتبه سوم کشور را کسب کرده است.
وی تاکید کرد: پایش و حفاظت خارجی لوله‌ها یکی از موارد مهم است و در همین راستا 24 خط‌بان از پایگاه‌های مقاومت روستاهای اطراف خطوط را به طور شبانه‌روزی کنترل می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: این مرکز علاوه بر کارهای تخصصی در زمینه انتقال، نسبت به آموزش کارکنان و برنامه‌های فرهنگی ورزشی هم اهتمام می‌ورزد.
مدیر منطقه جنوب شرق شرکت نفت متذکر شد: سال‌جار ی میزبان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن در یزد بودیم که با شکوه و در سطح بالایی برگزار شد.

برچسب ها:
نفت جنوب شرق کشور، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :