اصل انقلاب بر پایه تحول فرهنگی است

  • شناسه خبر: 8231
اصل انقلاب بر پایه تحول فرهنگی است

امام جمعه رفسنجان گفت : اصل انقلاب بر پایه تحول فرهنگی است و باید به مقوله فرهنگ در سطح کلان بپردازیم.

امام جمعه رفسنجان گفت : اصل انقلاب بر پایه تحول فرهنگی است و باید به مقوله فرهنگ در سطح کلان بپردازیم.
به گزارش خبرنگار روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در جمع خبرنگاران افزود : تحول فرهنگی از دوران انقلاب تاکنون صورت گرفته هر چند کامل نبوده، اما هر شهرستان و استان به فراخور خود کارهایی در این زمینه انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در آستانه 26 دی‌ماه سالروز فرار شاه معدوم از کشور قرار داریم، اظهار کرد: رفسنجان از شهرستان‌های برابر با مراکز استان‌ها و شهرهای انقلابی کشور در دوران انقلاب بود و نقش کلیدی در جریان پیروزی انقلاب داشت.
وی تصریح کرد: برای رسیدن به حد مطلوب در مقوله فرهنگ باید کار کنیم و اصحاب رسانه که سربازان عرصه اطلاع‌رسانی هستند باید در این زمینه نقش‌آفرین باشند.
وی ادامه داد: برای ساخت مصلی نیازهای این شهرستان را در نظر گرفتیم و در دفتر فنی مهندسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با حضور شهردار وقت، معاونان و مهندسان خبره نظرات اعلام و نقشه جامعی پس از یک‌سال ارائه شد که در شورای مهندسان رفع نقص و برای 100 سال آینده نقشه نهایی آن آماده شده است.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: دفتر و ستاد نماز جمعه، فضای آموزشی فرهنگی، سالن غذاخوری و آشپزخانه دیگر فضاهای این مصلی هستند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 60 نفر خادم نماز جمعه رفسنجان هستند که این ظرفیت را به 150 نفر می‌رسانیم تا خدمت‌رسانی بیشتری به نمازگزاران صورت گیرد.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :