مجمع مشاوران جوانان رفسنجان بر پایه 4 رکن فعالیت دارد

  • شناسه خبر: 8271
مجمع مشاوران جوانان رفسنجان بر پایه 4 رکن فعالیت دارد

مشاور فرماندار رفسنجان در امور جوانان با اشاره به اینکه تشکیلات مجمع مشاوران جوان ابزاری برای رسیدن به هدف است گفت : مجمع مشاوران جوانان، کمیسیون های تخصصی، شورای مرکزی و شورای راهبردی 4 رکن اصلی این مجمع هستند که هر کدام وظیفه خاصی بر عهده دارند.

مشاور فرماندار رفسنجان در امور جوانان با اشاره به اینکه  تشکیلات مجمع مشاوران جوان ابزاری برای رسیدن به هدف است گفت : مجمع مشاوران جوانان، کمیسیون های تخصصی، شورای مرکزی و شورای راهبردی 4 رکن اصلی این مجمع هستند که هر کدام وظیفه خاصی بر عهده دارند.

به گزارش روراستی، علی غلامرضاپور افزود : نخستین جلسه مجمع مشاوران جوانان شهرستان رفسنجان چند روز اخیر برگزار شد و تصمیم بر این شد برای پیگیری مطالبات جوانان تشکیلاتی به عنوان مجمع مشاوران جوانان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد : تشکیلات وسیله ای برای رسیدن به هدف است ودر این راستا دو مسئله مهم شامل آسیب شناسی، شناسایی مشکلات جوانان به طور کارشناسی و نیز بهره گیری از نیروی فکر جوانان خلاق و دارای ایده های مناسب مد نظر است.

غلامرضاپور خاطرنشان کرد : مشکلات جوانان بیشتر در حوزه بیکاری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و در تصمیمات دولت سعی داریم از نظرات جوانان استفاده شود.

وی گفت : هدف اصلی تشکیل مجمع مشاوران جوان شهرستان، کمک به ارتقاء کیفیت زندگی جوانان شهرستان رفسنجان است.

مشاور فرماندار رفسنجان در امور جوانان افزود : ساختاری متشکل از کمیسیون های شش گانه و تخصصی در حوزه های مختلف تشکیل شده و این کمیسیون ها به عنوان موتور محرکه مجمع امور جوانان شروع به کار کرده است.

وی این کمیسیون ها را کمیسیون تخصصی ورزش و اوقات فراغت، امور بانوان و خانواده، اشتغال و سرمایه گذاری، اجتماعی، سیاسی و کمیسیون فرهنگ و هنر برشمرد.

غلامرضا پور خاطرنشان کرد : وظیفه روسای این کمیسیون ها مطالعه در مورد وضعیت موجود و ارائه راهکار برای بهبود وضعیت است این راهکارها و طرح ها برای تصمیم گیری و تصویب به شورای مرکزی داده می شوند و در آنجا که متشکل از روسای کمیسیون ها و مشاور فرماندار در امور جوانان است به تصویب میرسد و در نهایت این طرح تصویب شده برای اجرا به دست فرماندار خواهد رسید.

وی در تشریح برنامه های شورای راهبردی گفت : در این شورا اتاق فکر برای اعضای مجمع مشاوران جوانان شهرستان برای اجرای سیاستهای کلی مجموعه راه اندازی شده است و وظیفه افراد در این شورا علاوه بر اینکه تأمین سیاستهای کلی مجموعه را بر عهده دارند، وظیفه تغذیه فکری کمیسیون های تخصصی را نیز بر عهده دارند.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان فرماندار،مشاور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :