جلسه مجمع نمایندگان با بزم شاهانه!

  • شناسه خبر: 8598
جلسه مجمع نمایندگان با بزم شاهانه!

سفرهای مجمع نمایندگان به شهرستان های استان به انتقادات زیادی به همراه است.

سفرهای مجمع نمایندگان به شهرستان های استان به انتقادات زیادی به همراه است.

به گزارش روراستی به نقل از هلیل سومین سفر کاری مجمع نمایندگان استان کرمان به جیرفت و عنبرباد نه تنها  مصوبه قابل قبولی نداشت و هر آنچه را که به دفعات فرمانداران ،بخشداران و مسئولان  بیان می کنند در این نشست ها تکرار گردید  متاسفانه در انزار و در جمع رسانه ها با کشمکش هاو یک به دو  کردن ها و صرف نهار و اجرای موسیقی های دلنواز به اتمام می رسند.

Halil20151191240236

در جیرفت در نشست مجمع نمایندگان تنها به بیان مشکلات و ظرفیت های جنوب و جیرفت پرداختند و در پاسخ به سوالات خبرنگاران که  طرح قابل قبولی که با حمایت مجمع در جنوب و جیرفت  به نتیجه رسیده چه می باشد  ،به پیچیاندن  رسانه ها ختم شد ولی گویا در عنبرآباد علاوه بر بیان مشکلات،  وآشنایی با ظرفیت ها با  جنجال،قطع میکروفن عارفی توسط زاهدی ،حمایت مجمع از بختیاری،صرف نهار مفصل و اجرای موسیقی  و محفل شاهانه  ختم به خیر شده است.

Halil201511905224589

گلدشت در همین رباطه در ستون شنیده ها با انتقاد شدید از اینگونه نشست ها  نوشته است:شنیده ایم جلسه مجمع نمایندگان استان که در آستانه تصویب طرح استانی شدن انتخابات مجلس در عنبر اباد تشکیل شده است، با بحثهای جنجالی زیادی همراه بوده. شنیده ها حاکی است سخنرانی بختیاری مدیر آب منطقه ای استان کرمان با انتقاد وایراد الفاظ تند از ناحیه فرج اله عارفی روبرو شده است .عارفی به علت اقدامات اب منطقه ای در خصوص بهره برداری بی رویه ازذخائر آب سرشاخه های هلیل رود،بختیاری را مورد انتقاد قرار داده است.اما سایر نمایندگان استان در دفاع از مهندس بختیاری علیه فرج الله عارفی موضع گیری نموده اند. شنیده ها حاکی است دکتر زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان حتی میکروفن عارفی را قطع و مانع ادامه صحبت وی شده است. شنیده ها حاکی است هرچند مباحث تنش زا، خاطر نمایندگان محترم ودلسوز را اندکی مکدر کرده بود اما ناهار مفصل همراه با موسیقی ونوای خوش هوشنگ کردستانی هنرمند محبوب جیرفتی،محفل آنها را به بزمی شاهانه تبدیل کرده است که در پرتو آن تصمیمات خوبی در رفع مشکلات مردم جیرفت و عنبرآباد اتخاذ گردیده است .

Halil201511911623777 Halil201511912823937 Halil201511912916941

برچسب ها:
رفسنجان روراستی شاهانه نمایندگان هلیل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :