افتتاح اینترنت ملی در دهه فجر

  • شناسه خبر: 9170
افتتاح اینترنت ملی در دهه فجر

ماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی گفت : اینترنت ملی در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی گفت : اینترنت ملی در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می شود.
به گزارش روراستی دکترحسین آذین درجلسه مشترک شورای اداری و مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان افزود : استفاده از فناوری در حوزه های مختلف از جمله بیمه سلامت، بازار بورس و سرمایه، نقل و انتقالات، ثبت اسناد و املاک و سامانه الکترونیکی نقش به سزایی دارد.
وی تصریح کرد : در حال حاضر در پرداخت مالیات ها از سوی مردم به میزان 50 درصد پرداخت می شود و 50 درصد دیگر به دلیل عدم سامانه الکترونیکی پرداخت نمی شود و در نتیجه می توان گفت عدم توسعه زیر ساخت‌ها موجب بروز مشکلاتی است.
آذین با بیان اینکه بخش زیادی از کالاهای قاچاقی که وارد کشور می‌شودتوسط سامانه الکترونیکی استعلام وجلوی آن گرفته می‌شود گفت : با راه اندازی این سامانه 30 درصد جلوی این قاچاق ها گرفته شده است.
نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس گفت: اینترنت ملی در دهه فجر راه اندازی می‌شود .
وی خاطرنشان کرد : نسل سوم اینترنت همراه در رفسنجان ، افزایش سرعت پهنای باند و توسعه زیر ساخت‌های روستایی را خواستاریم تا باعث خدمت رسانی بیشتر به مردم و توسعه و آبادانی شود.
دکتر آذین یادآور شد: سامانه الکترونیکی در تمامی عرصه ها از جمله در خدمات پستی، سامانه امضای الکترونیکی، دادرسی، اتوماسیون فعالیت ها، ثبت معاملات، ارتباطات ملی و غیره دخیل است.

برچسب ها:
اینترنت ملی، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :