بهره برداری از فاز اول ورزشگاه مس رفسنجان در سال آینده

  • شناسه خبر: 9693
بهره برداری از فاز اول ورزشگاه مس رفسنجان در سال آینده

فرماندار رفسنجان گفت : فاز اول ورزشگاه مس شهرستان رفسنجان در دست احداث است که در سال 94 به بهره برداری می رسد.

فرماندار رفسنجان گفت : فاز اول ورزشگاه مس شهرستان رفسنجان در دست احداث است که در سال 94 به بهره برداری می رسد.

 

2
به گزارش روراستی حمید ملانوری در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه رفسنجان افزود : برای بالا رفتن روند ساخت این مجموعه با مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران ومدیران مجتمع سرچشمه جلساتی برگزار ومقرر شد سقف اعتبارات آن افزایش تا موجب سرعت دهی در ساخت مجموعه ورزشی مس رفسنجان شود.
وی در سخنانش با اشاره به دستاوردهای سفر وزیر ارتباطات وفناوری تصریح کرد: با حضور واعظی جلسه مشترک شورای اداری ومثلث توسعه شهرستان برگزار شد و تعدادی از سرمایه گذاران نیز حضور داشتند که مشکلاتی در حوزه ارتباطات وفناوری،سرعت اینترنت وپهنای باند در شهرستان مطرح شد و وزیر دستور دادند در زمینه آنتن دهی در قالب نصب btsاین مشکل رفع گردد وهمچنین زیر ساخت های واگذاری تلفن ثابت حل شود.
فرماندار رفسنجان افزود: دیدار مدیران ادارات با مردم به صورت رو در رو می‌تواند کمک به رفع مشکلات آنها کند ودر این زمینه به آن ها تذکر می‌دهیم تا در مساجد، حسینیه‌ها و…با مردم دیدار داشته باشند وهمچنین ما نیز این دیدار رو در رو در شهر را خواهیم داشت.
وی عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت در تاریخ کشور بی نظیر بوده واین طرح در هشت برنامه به ارتقاء سلامت وکسب رضایت مردم می پردازد که یکی از آن ها هتلینگ بیمارستان‌ها است.
وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر بخش های زیادی در بیمارستان‌ها وزایشگاه رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت ودر زمینه بیمه سلامت که یکی از برنامه‌های طرح تحول سلامت است بیش از 30هزار نفر در رفسنجان ثبت نام کرده‌اند.

تشکیل کارگروه فرهنگی در راستای جمع آوری قلیان
ملانوری بیان کرد: یک کارگروه اجتماعی فرهنگی متشکل از دستگاههای مختلف در شهرستان با دستور کار قلیان تشکیل شده ولی ما به هیچ وجه علاقه‌ای به برخورد با عرضه قلیان به صورت فیزیکی نداریم بلکه در این زمینه باید کار فرهنگی شود وبرخورد باید اجتماعی شود به طوری که خانواده‌ها خودشان ورود پیدا کنند تا جلوی عرضه قلیان گرفته شود.

1
وی گفت: سودجویانی در این رابطه وجود دارند دنبال عرضه مواد مخدر به ویژه صنعتی هستند که آن را از طریق عرضه قلیان به فروش می‌رسانند حتی تنباکوهای معطری که به بازار عرضه می‌شود هم مضر هستند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه معدن مس سرچشمه یکی از نعمت‌های خدا در این منطقه است خاطر نشان کرد : اما آسیب‌های این معدن به محیط زیست وآب کم نیست لذا حق آلایندگی این شهرستان باید بیش از این باشد همچنین از تعداد 12هزار نفر نیرو که در این مجتمع مشغول به کار هستند سهم رفسنجانی‌ها ناچیز است.
40طرح تولیدی در روستاها به کرمان ارسال شد
فرماندار ویژه رفسنجان به طرح حمایتی دولت از تولید کنندگان در روستا اشاره و بیان داشت : در این زمینه رفسنجان از شهرستان‌های پیشتاز است و 40طرح به استان ارسال کردیم.
وی گفت: سود این طرح‌ها از 4تا 12درصد است سهم آورده 25درصد است که اگر سرمایه گذاران ایثارگران، افراد تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی باشند هم سود آن دو درصد کم‌تر خواهد بود هم سهم آورده 20درصد است ضمن اینکه در طرح مذکور زمین از سوی دولت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد و کارت یارانه، زمین وتجهیزات طرح، سفته و…می‌تواند به عنوان وثیقه به بانک ارائه شود وتا ده سال پس اط از اتمام کار از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

برچسب ها:
ورزشگاه مس، رفسنجان، روراستی،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :