صحبت های سخنران مراسم 22 بهمن راهبردی،آموزنده، حمایت از ولایت و رهبری بود .

  • شناسه خبر: 9716
صحبت های سخنران مراسم 22 بهمن راهبردی،آموزنده، حمایت از ولایت و رهبری بود .

امام جمعه رفسنجان گفت:راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان حماسی تر و پرشورتر از سال گذشته برگزار شد و مردم نیز مطالبات خودشان را با نشستن پای سخنرانی ها و با حضور و همراهی نشان دادند.

امام جمعه رفسنجان گفت:راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان حماسی تر و پرشورتر از سال گذشته برگزار شد  و مردم نیز مطالبات خودشان را با نشستن پای سخنرانی ها و با  حضور و همراهی  نشان دادند.

4

عباس رمضانی پور در مصاحبه با خبرنگار روراستی در خصوص مراسم راهپیمائی 22 بهمن افزود:  تنظیم برنامه های مناسبت ها و راهپیمایی ها در طول سال به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در رفسنجان مسئولیت آن به عهده امام جمعه است و با سایر مسئولین مرتبط برای انجام کارها برنامه ریزی می کنیم و به تناسب آن موضوع و مناسبت ممکن است چندین جلسه برگزار شود تا آن مناسبت را با کیفیت بهتر برگزار کنیم.

ایشان تاکید کرد:در خصوص برنامه های 22 بهمن دو جلسه انجام شد که در جلسه اول رئوس کلی و برنامه ها مطرح شد که دوستان پیشنهاد دادند که اگر یک سخنران هم از بیرون داشته باشیم بهتر است .  قرار شد آقای سید ابراهیم حسینی که  استاد حوزه و  دانشگاه هستند به شهرستان بیایند و به عنوان برنامه دوم خود در روز 22 بهمن سخنرانی کند و ما در این مورد با ریاست محترم سازمان تبلیغات و فرماندار محترم هم مشاوره کردیم و برنامه ریزی صورت گرفت که ایشان در روز 22 بهمن سخنرانی کند .

وی بیان داشت: در جلسه دوم نیز عده ای درخواست داشتند تا برنامه سخنران لغو شود و فرماندار و نماینده محترم صحبت کنند اما با توجه به اینکه برنامه ریزی و پرواز رفت و برگشت ایشان هماهنگ شده بود.مصوب شد که فرماندار محترم خیر مقدم و همچنین نکات لازم را در حدود 10 دقیقه بیان کند و نماینده محترم نیز10 دقیقه و آقای سید ابراهیم حسینی نیز 20 دقیقه سخنرانی نماید که در مجموع 40 دقیقه زمان برای اتمام برنامه ها زمان بندی شده بود. که مجری محترم نیز درشروع مراسم به آن اشاره کرد بنده خودم خیر مقدم را به فرماندار محترم واگذار نمودم اما یک مقدار سخنرانی آقای فرماندار طولانی شد و سخنران نیز نتوانست بیش از 15 دقیقه سخنرانی کنند و نماینده هم 5 ، 6 دقیقه ای گزارش دادند. ولی در مجموع خوب بود . مراسم را باشکوه برگزار کردیم و مردم هم از سخنرانی ها استفاده کردند .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: صحبت های سخنران هم راهبردی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و هم حمایت از ولایت و رهبری وهم آموزنده بود یعنی صحبت های خیلی خوبی را انجام دادند . البته ما برای برنامه های بعدی که روز قدس و نماز عید فطر هست می توانیم ازحضور فرماندار و نماینده شهرستان استفاده لازم ببریم و مسئولان هم با استفاده از فضای همدلی و و وحدتی که وجود دارد گزارشات خود را ارائه دهند .

IMG_8984

برچسب ها:
22بهمن امام جمعه رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :