انتقال کامیون های ورودی شهر در آستانه عیدنوروز

  • شناسه خبر: 9740
انتقال کامیون های ورودی شهر در آستانه عیدنوروز

فرماندار رفسنجان گفت: کامیون های ورودی شهر به محل پایانه باربری منتقل شوند

 

فرماندار رفسنجان گفت: کامیون های ورودی شهر به محل پایانه باربری منتقل شوند
به گزارش خبرنگار روراستی  ،حمید ملانوری صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت: با نزدیکی ایام نوروز وفرارسیدن بهار مسافران زیادی به شهرستان می‌آیند وباید فضای شهر آماده باشد.
وی افزود: ستاد تسهیلات نورزوی رفسنجان ده کمیته دارد که هر یک باید مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند ومقدماتی فراهم کنند تا هم مردم هم مسافران بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: ما در مسیر جاده مواسلاتی کشور قرار گرفتیم قطعا مسافران زیادی از این شهرستان عبور یا در شهرستان حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان خاطر نشان کرد: ده کمیته اسکان با مسئولیت آموزش وپرورش، امنیت با مسئولیت نیروی انتظامی، زیبا سازی با مسئولیت شهرداری، ارزاق عمومی با مسئولیت صنعت معدن وتجارت، فرهنگ هنر با مسئولیت ارشاد اسلامی، سلامت ودرمان با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی، حمل نقل جاده ای وحمل مسافر با مسئولیت اداره راه وشهرسازی وپایانه ها، امداد وحوادث با مسئولیت هلال احمر ، امار واطلاعات با مسئولیت میراث فرهنگی وکمیته بازرسی ونظارت وارزیابی با مسئولیت فرمانداری شهرستان انجام وظیفه می کنند.
وی گفت: هر کمیته وظایف خود را می‌شناسد واز قبل باید آماده باشد تا در طول ایام با مشکل مواجه نشود.
وی تاکید کرد: زیبا سازی از مباحث مهم است مسافری که وارد شهر می‌شود باید با فضای خوبی روبرو شود مسیرهای اصلی شهر به ویژه ورودی ها باید با فضایی مطلوب همراه باشند.
وی تصریح کرد: ورودی شهر از سمت انار با جمع آوری کامیون‌های حمل بار موجب می شود فضا مطلوب‌تر شود واین کامیون ها از این محل به پایانه باربری منتقل شوند.
وی بیان کرد: به مناطقی که مسافران بیشتری می روند مانند نقاط گردشگری توجه زیادی شود به ویژه در امنیت وسرویس‌های بهداشتی باید توجه بیشتری صورت گیرد.
ملانوری اظهار داشت: کشیک‌های ارائه خدمات به مردم باید تنظیم شود ودر بحث فرهنگ وهنر دستگاههایی که توان دارند تلاش کنند در این ایام سطح شهر پر از برنامه‌های فرهنگی هنری باشد.
وی با اشاره به ایام فاطمیه خاطر نشان کرد: برنامه‌ها به گونه ای باشد که به این امر نیز توجه شود.
فرماندار رفسنجان گفت: کمیته امداد وحوادث آمادگی لازم وبا دستگاههای زیربط هماهنگی داشته باشد وکمیته خود را فعال کند.
وی تصریح کرد: بحث آمار واطلاعات هم مهم است و ورودی خروجی های شهر هم رصد شود تا آمار با سال گذشته مقایسه شود تا بتوانیم کاستی ها را برای سال آینده جبران کنیم.

برچسب ها:
کامیون، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :