در سایه بی توجهی مسئولان،مرگ در بازار رفسنجان پرسه می‌زند+ عکس

  • شناسه خبر: 9968
در سایه بی توجهی مسئولان،مرگ در بازار رفسنجان پرسه می‌زند+ عکس

باورش سخت است زمانی بازار رفسنجان مکان امنی برای کسب و کار بود اما امروز در سایه بی توجهی مسئولان در حال ویرانی و تخریب است . به گزارش “روراستی” اوضاع این بیمار تاریخی وخیم است و احتیاج به یاری و کمک دارد سقف این بنای تاریخی متاسفانه در پی بارندگی های اخیر دچار آسیب […]

باورش سخت است زمانی بازار رفسنجان مکان امنی برای کسب و کار بود اما امروز در سایه بی توجهی مسئولان در حال ویرانی و تخریب است .
2
به گزارش “روراستی” اوضاع این بیمار تاریخی وخیم است و احتیاج به یاری و کمک دارد سقف این بنای تاریخی متاسفانه در پی بارندگی های اخیر دچار آسیب شده و بعضی از قسمت های آن هم ریزش کرده ،سقف ها و دیوارها به شدت دچار شکستگی شده و در معرض ریزش قراردارد و بسیار هم خطرناک است که بیم آن می رود خدایی ناکرده آبستن اتفاقاتی باشد، و علاج واقعه بعد از وقوع فایده ای ندارد.

جمعی از بازاریان و کسبه در گفتگو با خبرنگار ما از وضعیت بد و نا مناسب بازار گلایه داشتند و می گفتند علی رغم نامه نگاری های متعدد در خصوص مشکلات بازار به مسئولان میراث فرهنگی شهرستان و استان کرمان، اما در گیر و دار بروکراسی های اداری، بازار در حال ویرانی است و متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست. مسئولین میراث فرهنگی می گویند باید شهرداری وارد عمل شود و شهرداری هم می گوید ارتباطی به ما ندارد ، کسبه بازار از پاس کاری های مسئولان خسته شده اند و درخواست عاجز دارند که به این بنای تاریخی و مشکلات مربوط به این آن رسیدگی شود .

12
قابل ذکر است با توجه به اینکه قسمتی از کف بازار توسط بازاریان درست شده ولی عمده کف بازار نیز دچار فرسودگی است و باید فکری اندیشیده شود در خصوص شبکه برق و سیم های موجود در بازار نیز همین را باید گفت که با توجه به نبود سیستم ایمن و مطمئن در بازار رفسنجان احتمال آتش سوزی نیز در این مکان وجود دارد که می طلبد مسئولین محترم با توجه به نزدیکی ایام عید و حضور میهمانان نوروزی در شهر فکر اساسی برای این بنای تاریخی انجام دهند تا خدایی نکرده شاهد حادثه ای ناگوار نباشیم .

3 11 4 1 5 6 107

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،بازار،ریزش سقف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :