شرکت تلاشگران مس جان دوباره می گیرد

  • شناسه خبر: 22669
شرکت تلاشگران مس جان دوباره می گیرد

رئیس صنعت، معدن و تجارت رفسنجان گفت: شرکت تلاش گران مس بعد از توقف تولید در پایان سال گذشته، ماه آینده جان تازه می گیرد و شروع به تولید خواهد کرد.

شاهین حریری در گفت و گو با خبرنگار”روراستی” با اشاره به مشکلات شرکت تلاشگران مس، افزود: مشکل این کارخانه مربوط به تأمین خوراک و نقدینگی بود که با توقف تولید مواجه شده است.

وی ادامه داد: خوراک این شرکت باید از مجتمع مس سرچشمه تأمین می شد که با توجه به اینکه طرح های توسعه ای سرچشمه با مشکل مواجه شد و به موقع اجرا نشد، این شرکت با مشکل روبرو شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان تصریح کرد: تولید زیر ۱۰۰ درصد مقرون به صرفه اقتصادی نبوده و این شرکت به دنبال نقدینگی و منابع است که اخیرا با یک شرکت تعاونی متعلق به نیروهای مسلح تفاهم نامه ای امضا کرده که تأمین مالی از سوی این شرکت تعاونی صورت گیرد.

وی اذعان کرد: با این تفاهم نامه و تأمین منابع شرکت می تواند خوراک خود برای تولید را تهیه و از ابتدای ماه آینده شروع به تولید کند.

حریری عنوان کرد: شرکت تلاشگران مس تا پایان سال گذشته با ۳۰ درصد ظرفیت فعال بوده و دو ماه پایانی سال گذشته تولید این شرکت صفر بوده است که امیدواریم شاهد تولید و رفع مشکلات آن باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شرکت، جان تازه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :