نظام و انقلاب تنها با روحیه انقلابی حفظ می شود

  • شناسه خبر: 24364
نظام و انقلاب تنها با روحیه انقلابی حفظ می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: نظام و انقلاب ما تنها با داشتن روحیه انقلابی حفظ می شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: نظام و انقلاب ما تنها با داشتن روحیه انقلابی حفظ می شود.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز عید فطر افزود: این عید پیوند همدلی میان مسلمانان جهان و بستر مناسبی برای پیشرفت یک جامعه اسلامی با اتحاد است.

وی ادامه داد: در این گردهمایی بزرگ کینه ها به دوستی تبدیل می شود و مؤمنان در یک صف واحد اتحاد بیشتری دارند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه مسؤولان شهرستان دنبال پیشرفت و توسعه هستند، تصریح کرد: همه جهادگران اقتصادی وارد شوند و به توسعه شهرستان کمک کنند، ما برای جهادگران این عرصه فرش قرمز پهن می کنیم.

وی یادآور شد: برخی واحدهای تولیدی شهرستان با مشکلات زیادی دست و پجه نرم می کنند، ولی مسؤولان آن نمی گذارند چرخ تولیدشان بایستد و چراغ کارخانه خاموش شود.

رمضانی پور از کمک های مس سرچشمه به کارهای فرهنگی اجتماعی رفسنجان یاد کرد و توضیح داد: اسناد این هزینه ها نزد فرماندار و در دفتر امام جمعه موجود است، این کمک ها در راستای ککمک به مصلا، جمع خوانی قرآن و کارهای بزرگ فرهنگی اجتماعی شهرستان صرف می شود.

وی با بیان اینکه تکمیل مصلا نیازمند همکاری همه آحاد مردم است، خاطر نشان کرد: هرکس سهامی تهیه کند و در این کار خیر برای اموات و شهدا ذخیره ای برگیرد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: داشتن روحیه انقلابی است که نظام و انقلاب ما را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای تشکل های دانشجویی به فتنه اشاره کردند و گفتند« برخی در عین ادعای حمایت از امام (ره) و نظام موضع خود در برابر فتنه را مشخص نمی کنند، در حالیکه من موضعم کاملا مشخص است».

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: ملاک، عدم حمایت از کسانی که سردمدار یا بهره بردار از فتنه ۸۸ بودند و هنوز تبری نجسته اند، است که رهبری نسبت به آن تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی می خواهند صورت مسأله فتنه را پاک کنند، خیالی باطل دارند، تصریح کرد: برخی نیز از اینکه بگوییم سران فتنه بدشان می آید.

۱۸

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، روحیه، انقلابی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :