کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک از رانا

  • شناسه خبر: 32484
کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک از رانا

فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف یک دستگاه خودرو رانا و کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف یک دستگاه خودرو رانا و کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.به گزارش “روراستی” به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محور های مواصلاتی شهرستان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به برپایی ایست و بازرسی مقطعی در محور کرمان- رفسنجان کردند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسی خودرو ها به یک دستگاه خودروی رانا به سرنشینی دو نفر مشکوک که با رعایت قوانین خودرو متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
سرهنگ عباسی افزود: در بازدید تخصصی از خودرو مأموران موفق به کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده خودرو و سرنشین دستگیر، خودرو به پارکینگ گسیل و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با تاکید بر عزم راسخ پلیس و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: پلیس به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۱۰ آماده خدمت رسانی به عموم مردم است و با جدیّت کامل با هنجارشکنان، مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ برخورد می کند

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،کشف،تریاک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :