مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه صف‌های طولانی اردوهای جهادی برای بسیج سازندگی یک ظرفیت است، گفت: جهادگران باید از پرکردن اوقات فراغت و …عبور کنند و به حل مشکلات نظام کمک کنند.

به گزارش روراستی، محمد زهرایی امروز در جشنواره طلایه‌داران بسیج سازندگی استان کرمان اظهار داشت: امروز جنگ با استکبار جهانی جنگ اراده‌هاست، ایمان در مقابل کفر قرار گرفته و جنگ با تمامی کفر است.

مسئول بسیج سازندگی کشور بیان داشت: طی هشت سال دفاع مقدس، ایمان در برابر کفر و ۶۰ کشور تا بن دندان مسلح ایستاد و نتیجه آن برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: به ثمره خون پاک شهیدان امروز هر تهاجم و دست‌اندازی که در اتاق فکر استکبار صورت می‌گیرد، شکست می‌خورد و این یکی از ثمرات هشت سال دفاع مقدس است.

زهرایی با بیان اینکه کفر با ابزار دنیوی و مادی به جنگ می‌آید، ابراز داشت: با ابزار بودجه و امکانات قرار نیست در مقابل جبهه دشمن بایستیم چون پشتوانه حق، پایداری و پایمردی است.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: بزرگترین مدیریت جهان که امام راحل پایه‌گذاری کرد، مدیریت خدمتگزاری است که جایی تدریس و به آن پرداخته نمی‌شود، درد این است که از مبانی ارزشی و باورها فاصله گرفتیم و در سراب و دوردست‌ها به دنبال کسانی هستیم که هیچ وقت چیزی به دست مسلمانان ندادند و هرچه توانستند ظلم و چپاول‌گری کردند.

زهرایی ادامه داد: باز هم نگاه ملتمسانه و سیاست‌های غلط نگاه به بیرون، حاکم است و قوانین محرومیت‌زایی از محرومیت‌زدایی جلو می‌زند و هرچه خدمت می‌کنیم صدتا درد دیگر با یک قانون غلط با یک آدم غلط به دردهای مردم افزوده می‌شود.

وی اذعان کرد: نباید خدمت به اینکه به یک منطقه محروم روستایی برویم و مشکل حل کنیم، متوقف شود بلکه در گام دوم انقلاب که در ۴۲ نقطه رهبری نام جوانان و نوجوانان را بردند و ۲۰ مرتبه از مدیریت و تفکر جهادی نام بردند، جهادی عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه صف‌های طولانی اردوهای جهادی برای بسیج سازندگی یک ظرفیت است، افزود: جهادگران باید از پرکردن اوقات فراغت و …عبور کنند و به حل مشکلات نظام کمک کنند.

زهرایی ابراز داشت: در گام دوم انقلاب باید جدی پای کار انقلاب باشید یکی از وظایف بسیج و بسیج سازندگی این است که تفکر جهادی را بین آحاد مردم گسترش دهد.

زهرایی بیان کرد: فرصت خدمت یک فرصت الهی و نعمت است که در اختیار هرکس قرار نمی‌گیرد باید راه شهدا به ویژه ۲۳ شهید جهادی که تقدیم انقلاب اسلامی کردیم را پیش ببریم.

انتهای پیام/