ایستگاه جمع آوری شیر در رفسنجان به بهره برداری رسید به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت ایستگاه جمع آوری شیر واقع در کیلومتر ۵ جاده رفسنجان – یزد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.