توافقی خوب است که منافع ومصلحت کشور را تامین کند/جنایات آل سعود در یمن مانند جنایات صهیونیست های کودک کش است

  • شناسه خبر: 10928
توافقی خوب است که منافع ومصلحت کشور را تامین کند/جنایات آل سعود در یمن مانند جنایات صهیونیست های کودک کش است

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه گفت: توافقی خوب است که منافع ومصلحت نظام وامت اسلامی را تامین کند ودستگاه دیپلماسی از اعتماد رهبر انقلاب که بزرگترین سرمایه برای آن ها محسوب می شود به خوبی استفاده کنند

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه گفت: توافقی خوب است که منافع ومصلحت نظام وامت اسلامی را تامین کند ودستگاه دیپلماسی از اعتماد رهبر انقلاب که بزرگترین سرمایه برای آن ها محسوب می شود به خوبی استفاده کنند

به گزارش روراستی حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه رفسنجان با اشاره به نظام اسلامی و رهبری آن با استفاده از روایات افزود: اگر خداوند برای مردم امام ورهبری توانا امانت دار ، نگهبان وپاکدست قرار نمی‌داد آیین اسلام نابود می‌شد و سنت ها واحکام الهی تغییر پیدا می‌کرد وبدعت گذاران از آن سو استفاده می‌کردند.

امام جمعه رفسنجان افزود: رهبری هوشمند است که دین را نگه می‌دارد ومردم باید با نظام اسلامی در تعامل باشند.

رمضانی پور با اشاره به اینکه درنظام اسلامی حاکم وکارگزاران نظام اسلامی باید مواردی را رعایت کنند اظهار داشت: عدالت محوری اهمیت دارد وعدالت سپر ونگهبان نظام است.

وی ادامه داد: مسئولیت پذیری در نظام اسلامی بر همه اقشار واجب است و هر کس هر مسئولیتی دارد باید توجه داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: خیرخواهی برای مردم از ویژگی‌های حاکمان نظام اسلامی است ومدیران ومسئولان باید این مورد را در خود بیابند وتقویت کنند.

رمضانی پور مهربانی با مردم ، بخشندگی وساده زیستی را از دیگر مواردی برشمرد که حاکم نظام اسلامی باید خود را به آن مزین سازد.

رمضانی پور با اشاره به بیانیه لوزان ورسیدن به توافق اظهار داشت: توافقی خوب است که منافع ومصلحت کشور را تامین کند وباید این مسئله مد نظر باشد.

وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی جای تبریک دارند که رهبر انقلاب به آن‌ها اعتماد کردند وباید از این اعتماد به خوبی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اعتماد رهبری بزرگترین سرمایه برای رییس جمهور ودستگاه دیپلماسی است و تا به حال مقتدارانه عمل کردند وبا توضیحات خود در شبکه‌های مختلف موضع عالی را گرفتند و رییس جمهور گفت «ما توافقی را امضا می‌کنیم که در همان روز تمام تحریم‌ها لغو شود».

رمضانی پور اظهار داشت: زمانی باید خوشحال باشیم که عزت ومصلحت ومنافع امت اسلامی حفظ شود وبه توافق خوبی رسیده باشیم وتمام تحریم‌های ظالمانه ومستکبرانه برداشته شود.

وی با اشاره به بیانات رهبری افزود: افراد باید سخنان مخالفان را بشنوند که شاید به درد مذاکره کنندگان بخورد وفکر نکنند کسی که انتقاد می‌کند مخالف دولت است هم دلی وهم زبانی یعنی دولت هم به مردم گوش بدهد.

وی متذکر شد: رهبر فرمودند به دشمن نباید اعتماد کرد زیرا آمریکا اصل نظام ما را نمی‌خواهد که باید به فرمایشات هوشمندانه رهبری گوش فرا دهیم وعمل کنیم.

وی با اشاره به اوضاع یمن خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود ظالمانه عمل می‌کند وعمل صهیونیست‌ها را در یمن انجام می‌دهد البته آن ها بزدل هستند واز حمله زمینی می‌هراسند که اگر حمله زمینی انجام دهند شکست می خورند واین بار ششم است که به یمن حمله می‌کنند به یاری خدا این بار هم مانند پنج بار قبل هم شکست خواهند خورد.

وی با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) وامام روح الله بیان داشت: روز زن ومادر روز تکریم مادران و زنان پر تلاش است و باید قدردان همه مادران وزنان فداکار باشیم.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب 100امام اظهار داشت: این امر برکات زیادی داشت وخانه‌های زیادی برای افراد ضعیف جامعه ساخته شده وامروز نیز این حساب باز است و نیازمند نگاه خیران است.

وی با اشاره به بانوان جامعه تاکید کرد: باید از فاطمه (س) الگو بگیرید وبه گونه‌ای رفتار کنید همچون فاطمه (س) نیزدر نزد پدر احترام ویژه داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: توجه به هویت زن مسلمان باید صورت گیرد، قداست وشرافت زن مسلمان باید حفظ شود واگر حفظ نمی‌شود بانوان خود باید با معروف سازی ونهی از منکر وارد میدان شوند و از هویت زن مسلمان دفاع کنند.

وی خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم چهره جامعه اسلامی ومذهبی به وسیله عده‌ای عروسک ‌نما خراب شود.

رمضانی پور گفت: ارزش زن توسط غربی‌ها از بین رفته است در غرب زن به عنوان یک ابزار به کار گرفته می‌شود اما در نظام اسلامی وشیعی زن دارای قداست وحرمت است و به عنوان رکن اساسی خانواده است.

وی گفت: آرامش و امنیت زن در خانه باید حفظ شود که یکی از وسایل نا امنی برای بانوان در خانه گیرنده‌های ماهواره است.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی، توافق هسته ای ، یمن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :