انتقاد دکترجلالی از برخورد مسئولین رفسنجان / برخوردها و رفتارهای بعضی از مسئولین بوی دیکتاتوری و استبداد می دهد

  • شناسه خبر: 11301
انتقاد دکترجلالی از برخورد مسئولین رفسنجان / برخوردها و رفتارهای بعضی از مسئولین بوی دیکتاتوری و استبداد می دهد

با توجه به تبلیغات و نصب بنرهایی در سطح شهر رفسنجان عصر روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه قرار بود دکتر جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی در

با توجه به تبلیغات و نصب بنرهایی در سطح شهر رفسنجان عصر روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه قرار بود دکتر جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی در خصوص بیانیه لوزان ساعت 5 عصر در محل سالن ذکریا سخنرانی کند که بنا به دلایلی شامگاه چهارشنبه در محل مسجد امام خمینی (ره) موکول گردید.

به گزارش “روراستی” دکتر حسین جلالی ابتدا جلسه و در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) در خصوص کنسل شدن محل سخنرانی و برخورد مسئولین شهر رفسنجان ضمن تاکید بر همزبانی دولت و ملت گفت: حضرت آقا می فرمایند انتقاد عین همدلی و عین همزبانی با دولت است یک عده ای مخالفند ، یک عده ای اعتراض دارند خیلی خوب ، مسئولین ما که مردمان صادقی هستند ، مردمان علاقه مند به منافع ملی اند؛ بسیار خوب یک جمعی از مخالفین را آن افرادی که شاخص اند دعوت کنید، حرف های آن ها را بشنوید . ای بسا در حرف های آن ها یک نکته ای باشد که این نکته را اگر رعایت کنید کارتان بهتر پیش برود اگر نکته ای هم نبود آن ها را قانع کنید این می شود همدلی این می شود یکسان سازی دل ها و احساس ها و به تبع آن عمل ها. بنظر من بنشینند بشنوند و بحث کنند.

جلالی افزود، نباید بعضی از مسئولین تنگ نظر همین که خواست جلسه ای برگزار شود سریع بیایند بنرهایش را پاره کنند و جلسه اش را کنسل کنند، این در طراز جمهوری اسلامی نیست. این برخوردها و رفتارهای بعضی از مسئولین بوی دیکتاتوری و استبداد می دهد . جلسه ای که خود حضرت آقا فرموده اند بیاید ، بنشینید حرفهایتان را بزنید و نقد کنید و دولت را کمک کنید؛ بیایید سالنش را کنسل کنید و بنرهایش را پاین بیاورید به نظرم در شان شهر رفسنجان نبود.

رئیس دفتر آیت الله مصباح بیان کرد: مسئولین رفسنجان یا با مدیریت نا آشنا هستند یا تازه به دوران رسیده اند. بنده در این 36 -35 سال بسیاری از جاهای کشور و دانشگاه ها سخنرانی کرده ام. اولین بار است آن هم در شهر خودم این برخورد را با بنده کرده اند. بنده چون افراد را می شناسم برایم مهم نیست اما برای سخنرانی که از بیرون شهرستان می آید خیلی زشت است .

ایشان ضمن تاکید بر دوری از تنگ نظری ، خود محوری ،جمود و خود بینی افزود: این کارها باعث می شود آسیب های جدی به نظام وارد شود.

وی بیان داشت: اشتباه گرفته اید باید از ورود فتنه گران به شهر جلوگیری شود ، بنر فتنه گران پایین بیاید، باید کسانی که در فتنه 88 آتش برافروختند و فتنه کردند جلسه شان کنسل شود نه جلسه بچه های بسیجی ، انقلابی و رزمنده که دل برای نظام می سوزانند، ما فتنه ستیز ، فتنه سوز و ضد فتنه هستیم و هر جا باشیم با فتنه گران برخورد می کنیم.

دکتر جلالی در ادامه از مسئولین اطلاعاتی ، امنیتی و نظامی شهرستان رفسنجان خواستار پیگیری و جلوگیری از این گونه برخوردها شد.

IMG_8718

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، دکتر جلالی ، مسجد امام خمینی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :