بی قانونی زیر پرچم قانون /بی قانونی آشکار در شهر رفسنجان + متن صورتجلسه و عکس

  • شناسه خبر: 11752
بی قانونی زیر پرچم قانون /بی قانونی آشکار در شهر رفسنجان + متن صورتجلسه و عکس

قـانـون در حـقـوق به قاعده اى اطلاق مى شود كه توسط مقام صلاحيتدار، وضع و ابلاغ شود و مبتنى بر مصلحت همه افراد جامعه باشد.

قـانـون در حـقـوق به قاعده اى اطلاق مى شود كه توسط مقام صلاحيتدار، وضع و ابلاغ شود و مبتنى بر مصلحت همه افراد جامعه باشد. به عبارت دیگر هر چیزی که تنظیم کننده رفتار انسان باشد.

به گزارش ” روراستی “صورت جلسه ای درتاریخ 93/3/27  تحت عنوان شورای شئون فرهنگی شهرستان رفسنجان مبنی بر ممنوعیت استفاده از تصاویر سخنران ها و مداحان در بنرهای تبلیغاتی سطح شهر رفسنجان صادر شد که در همان زمان باعث موضع گیری ها و مخالفت ها و موافقت های متعددی قرار گرفت که درست یا غلط در اینجا قصد نداریم به آن بپردازیم.

این مصوبه به روابط عمومی شهرداری رفسنجان فرستاده شد که به عنوان ناظر و مسئول تابلوهای تبلیغاتی شهر از نصب این بنرها در سطح شهر جلوگیری به عمل آورد و برخوردهای لازم در این خصوص را انجام داد و سال گذشته بعد ازشروع اجرای این مصوبه بنرهایی با عکس یکی از سخنران ها که در حسینیه ثارالله رفسنجان باید منبر می رفت در سطح شهر نصب شد که بلافاصله بنری شبیه به رنگ زمینه این بنرها صورت این سخنران را پوشاند و باعث شد همگان بفهمند که این مصوبه جدی است و برخورد صورت می گیرد .

حال بعد از گذشت نزدیک به یک سال به کرات شاهد زیر پا گذاشتن قانون هستیم و متاسفانه تصاویر سخنرانان برجسته کشوری در بنرهایی با اندازه های متنوع و با حجم بسیار زیاد در معابر و میدان های شهر رفسنجان نصب می شود که این اقدام غیر قانونی و غیر اخلاقی متولیان امر باعث تعجب و شگفت زدگی گردید.که مگر می شود در شهر رفسنجان قانون متفاوت، ویک بام و دو هوا باشد و عده ای شامل این قانون نشوند. از طرفی مسئولینی (شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان ) که می بایست از این اقدام جلوگیری به عمل آورند خودشان قانون را زیر پا گذاشته و به آن عمل نکنند و جلوگیری به عمل نیاوردند و تازه اسم شان هم در زیر بنرها درج شده باشد.!

شاید بعضی ها بگویند این قانون شامل سخنرانان مطرح کشوری نمی شود اما آن چیزی که در مصوبه آمده شخصیتی را مستثنی نکرده است اما باز هم صحیح . چرا به ستاد یادواره شهدای لاهیجان اجازه چاپ عکس سخنران شان را ندادید؟. مگر حضرت آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران شخصیت مطرح کشوری نیست .!!!

به هر حال در شهر رفسنجان قانون یکی است و مسئولین محترم نمی توانند هر زمان بر اساس روز و طبق نیازها یا قانون را دور بزنند یا به نفع خود تفسیر نمایند که در این سال ها متاسفانه شاهد این گونه تفسیرها و بی عدالتی ها بوده ایم که امیدواریم دیگرشاهد این گونه تبعیض ها وبی قانونی ها در شهر رفسنجان نباشیم .

IMG_3005

IMG_2994  IMG_6782 IMG_2998

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، شورای شهر ، بی قانونی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    حیف نون روی این بنر کوچک چطوری عکس چاپ کنند

    محمد

    از كي تا حالا اداره مملكت ايالتي شده شوراي فرهنگي شهرستان براي خودش قانون تصويب ميكند؟