مسئولان باید به قشر جوان اهمیت زیادی بدهند.

  • شناسه خبر: 12341
مسئولان باید به قشر جوان اهمیت زیادی بدهند.

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز تاکید کرد: مسئولان باید به قشر جوان اهمیت زیادی بدهند.

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز تاکید کرد:  مسئولان باید به قشر جوان اهمیت زیادی بدهند.

به گزارش روراستی  حجت الاسلام  رمضانی پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان افزود: بهترین توشه‌ای که می‌تواند همراه ما باشد تقوای الهی است.

رمضانی پور عنوان کرد: رهبری به مذاکره کنندگان اعتماد کرده وما باید دعایشان کنیم که کوتاه نیایند واز استقامت نیافتند وبا حفظ آرمان‌ها با سرمایه عظیم حمایت ملی به مذاکره ادامه دهند.

وی با بیان اینکه اگر تیم مذاکره گوش به فرمان رهبر باشد اشتباه نخواهد کرد اذعان داشت: هوشمندی رهبر وملت حزب اللهی می‌طلبد آن‌چه را به دست آوردیم به سادگی از دست ندهیم وزیر امور خارجه وتیم مذاکره کننده به این موضوع واقف هستند ودر اینده ای نزدیک اگر بنا به نتیجه باشد انجام واگر نباشد اعلام کنند که به این دلایل به نتیجه نرسیدیم.

رمضانی پور عنوان کرد: در مذاکرات هسته ای رهنمودهای رهبر انقلاب ودغدغه ایشان باید مد نظر قرار گرفته شود.

وی با تبریک به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوانافزود: جوانان باید در کنار مدیران زبده به کار گرفته شوند تا از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: تربیت نیروهای کارآمد ، مسئولیت‌پذیر وخلاق وظیفه نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها هم نقش زیادی دارند و هم مشوق وهم مربیان خوبی برای جوانان هستند.

وی با بیان اینکه قلب جوان از دیدگاه امام علی (ع) مانند زمینی است که هیچ بذری در آن کاشته نشده است تصریح کرد: اگر قلب جوان ونوجوان طعمه افراد ناباب شود وافراد منحرف سراغ جوانان ونوجوانان ما بروند سرمایه‌های ما را نابود می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: جوان باید از ابتدا با تقوا همراه باشد، سازده زیستی وبی توجهی به دنیا را پیشه خود قرار دهد ونصیحت‌پذیر باشد.

وی با بیان اینکه الگوپذیری از ائمه واعتقاد خدا باید سرلوحه کارجوانان قرار گیرد اظهار داشت: این اعتقاد باید محکم باشد.

وی یاد قیامت ، مرگ و توبه را از دیگر ویژگی‌هایی دانست که جوان باید نسبت به آن اهتمام بورزد.

امام جمعه رفسنجان در بخشی دیگر از خطبه‌ها با بیان اینکه رعایت قانون بر همه واجب وپسندیده است افزود: این مهم برای جوانان بیشتر پسندیده است.

وی با تبریک میلاد امام زمان (عج)و اشاره به فرمایشی از ایشان اظهار داشت: امام زمان (عج) می‌فرمایند« من باعث امنیت شما مردم روی زمین هستم همان گونه که ستارگان وسیله امنیت اهل آسمان هستند».

وی با تاکید بر اینکه شناخت کامل ما نسبت به حضرت در دوران غیبت باید صورت گیرد تصریح کرد: نباید به وسیله شیعه ارزش‌ها ومکتب شیعه نابود شود.

وی ادامه داد: رهبر در مورد جوانان نوجوانان فرمودند« تحقق آرمان‌ها بدون جدی گرفتن نقش جوانان غیر ممکن است » لذا مسئولان باید به قشر جوان اهمیت زیادی بدهند.

وی با ابیان اینکه روز جشن موعود روز سربازان گمنام هم نامیده شده تصریح کرد: وزارت اطلاعات ونیروهای ارزشمند آن کارهای اساسی انجام داده‌اند .

وی گفت: صیانت از نظام ومنافع ملی وارزش های دینی ،تلاش برای انسجام ملی ،اجتماعی ومذهبی وصیانت از دستاوردهای علمی وفناوری به ویژه در حوزه هسته‌ای از جمله کارهای سربازان گمنام است.

امام جمعه رفسنجان افزود: چهاردهم خرداد یک رخداد مهم در کشور به وقوع پیوست در حالی که دشمنان فکر می‌کردند اگر امام از دنیا برود نظام وارزش‌ها را هم با خود می‌برد، اما امام یک حقیقت همیشه زنده است.

وی ادامه داد: در همان روز رحلت امام (ره) چند ساعت بعد از این حادثه ، خبرگان ملت دور هم جمع شدند وبر حسب وظیفه قانونی وشرعی خود رهبری انقلاب اسلامی را انتخاب واین انتخاب به‌جا وبه حق وزیبنده انقلاب اسلامی بود.

ویمتذکر شد: در شرایطی که دولت بر حسب وظیفه وقانون سوخت را به قیمت تعیین شده مجلس رساند بعضی سایت ها برای اعتراض به این امر مردم را دعوت به تظاهرات کرده بودند که بنا به حفظ دستاوردهای نظام وانقلاب وسرمایه‌های نظام صلاح نظام نیست این تظاهرات انجام شود.

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، جوان ، مسئولان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :