برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال ساحلی بانوان

  • شناسه خبر: 1244
برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال ساحلی بانوان

مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. به گزارش روراستی ، مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان در حالی صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد که بنا به درخواست سرپرستان تیم ها، مسابقات به صورت مجتمع […]

مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش روراستی ، مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان در حالی صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد که بنا به درخواست سرپرستان تیم ها، مسابقات به صورت مجتمع و در دو گروه به صورت چهارتیمی برگزار می شود.
گفتنی است؛ در گروه یک تیمهای شهرداری بندرعباس، شهرداری شهر جدید هشتگرد، حرم گناوه و آرسن میناسیان گیلان به رقابت می پردازند.
در گروه ۲ نیز مس رفسنجان،کوثر چهارمحال بختیاری، تیران اصفهان و خزر پوشان مازندران به مصاف هم می روند.
همچنین قرار شد تا تیم ها پس از اعلام آمادگی برای میزبانی، کمیته فوتبال ساحلی میزبان این دوره از بازیها را اعلام کند.
پریا شهریاری-رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان گفت: راه اندازی این رشته در قسمت بانوان باتوجه به شرایط سختی که داشتیم خو شبختانه در شرایط خوبی است و تیم ها با رقابت به یکدیگر در هر دوره  نسبت به گذشته بهتر می شوند. ما قصد داشتیم تا مسابقات را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم تا تیم ها در کوران مسابقات قرار بگیرند و در نهایت تیم ملی تشکیل دهیم اما به دلیل اینکه هنوز مسابقه بین المللی برگزار نمی شود و با توجه به اینکه یکی از بزرگترین مشکل تیم ها از عدم حمایت اسپانسر است، فعلا مسابقات را به صورت مجتمع برگزار می کنیم.
وی افزود: در بخش آقایان برای اولین بار میزبانی مسابقات غرب آسیا را بر عهده گرفتیم که رضایت تیم ها را در بر داشت به طوری که آنها این میزبانی را بهتر از میزبانی مرحله مقدماتی رقابتهای جام جهانی می دانستند.در قسمت بانوان نیز هدفمان حضور در پیکارهای مختلف بود که متاسفانه از سوی فدراسیون جهانی هنوز که شرایطی برای حضور بانوان فراهم نشده است. امیدوار هستیم تا در سالهای آتی شاهد برگزاری مسابقات بین المللی باشیم تا رشته فوتبال ساحلی در قسمت بانوان نیز همانند آقایان در مسیر رشد و گسترش قرار بگیرد.

گفتنی است، پریا شهریاری، رضا عبدی، ابوطالب طاهریان به همراه سرپرستان تیم های شهرداری بندرعباس، شهرداری شهر جدید هشتگرد، حرم گناوه، آرسن میناسیان گیلان، مس رفسنجان، کوثر چهارمحال بختیاری، تیران اصفهان و خزر پوشان مازندران در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور داشتند.

منبع ، باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، ورزش ،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :