نباید فتنه گران راهی به میدان انتخابات داشته باشند/فرار کنندگان بزرگ مالیاتی شناسایی شوند

  • شناسه خبر: 13431
نباید فتنه گران راهی به میدان انتخابات داشته باشند/فرار کنندگان بزرگ مالیاتی شناسایی شوند

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: نباید فتنه گران راهی به میدان انتخابات داشته باشند/فرار کنندگان بزرگ مالیاتی شناسایی شوند

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: نباید فتنه گران راهی به میدان انتخابات داشته باشند/فرار کنندگان بزرگ مالیاتی شناسایی شوند

به گزارش روراستی ،  حجت الاسلام عباس رمضانی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان افزود: بهترین توشه سفر آخرت ما تقوا است .
وی با اشاره به دستور آمریکا مبنی بر بلوکه کردن دارایی‌های ایران که رقم بسیار بالایی بود اظهار داشت: این دشمنی آمریکا با ملت ایران اسلامی را نباید هیچ وقت فراموش کرد.
وی عنوان کرد: در زمینه مالیات چه مالیات بر درآمد و چه مالیات ارزش افزوده که مصرف کنندگان آن را می‌پردازند فرهنگ دادن مالیات باید در جامعه ایجاد شود تا کی می‌خواهیم به نفت وابسته باشیم و به فرمان رهبر انقلاب گوش فرا ندهیم .
اداره امور مالیاتی و دارایی خدا را در نظر بگیرد نه افراد را
وی تاکید کرد: اداره دارایی باید خدا را در نظر بگیرند نه افراد را ، کسانی که باید مالیات بپردازند را باید توجه کند نه کم بگیرید و نه زیاد افرادی که باید مالیات بدهند فرار نکنند.
امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: تحریم هراسی و خود تحریمی امروز در جامعه مطرح است ، مردم تحریم را خیلی در زندگی مشاهده نمی کنند چرا بعضی می‌خواهند تحریم را به رخ مردم بکشند و موجب ناراحتی مردم شوند.
وی تصریح کرد: مردم مقاوم هستند و به خدا ایمان دارند شما هم بروید ایمان خود را درست کنید که خدا وملائک سراغتان می‌آید نه آمریکا و نه کشورهای غربی که گوشه چشمی به شما نشان داده است تا به حال چه خدمتی کرده‌اند که الان بخواهند داشته باشند.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب بر  توجه به توان و ظرفیت‌های داخلی و ایجاد اقتصاد مقاومتی تاکید دارند که آن را باید گوشمان بشوند نگاه نباید به بیرون باشد باید به دورن نگاه کنیم تا ببینیم چه معجزه‌ای به وجود خواهد آمد.
لکه سیاه در تیم مذاکره ایجاد نشود
وی متذکر شد: ما دلمان می‌خواهد توافق خوب انجام شود و لکه سیاهی در تیم مذاکره ایجاد نشود ما هرگز اجازه بازرسی از مراکز و تاسیسات نظامی و بازجویی دانشمندان هسته‌ای خود را به دشمنان نخواهیم داد و شعار هیهات من الذله را همیشه سر می‌دهیم و بر آن افتخار می کنیم چون مولایمان توانست با این شعار بر دشمن غلبه کند و امروز نام امام حسین (ع) بر لبان و قلب‌های ما جاریست.
وی خاطر نشان کرد: به مصرف بهینه آب شرب و کشاورزی باید توجه شود و صرفه‌جویی کنیم ، ده درصد صرفه‌جویی می تواند از کمبود آب جلوگیری کند.
وی گفت: اگر در پاییز دوماه چاه موتورها خاموش شود 80 میلیون متر مکعب آب صرفه‌جویی می‌شود و کیفیت آب هم بهتر می‌شود.
فتنه گران می خواستند نظام را دچار چالش کنند نباید در انتخابات راهی پیدا کنند
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ زکات مستحبی خاطر نشان کرد:  سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان در رفسنجان زکات مستحبی جمع‌آوری شده و رفسنجان رتبه اول استان را کسب کرد.
وی اظهار داشت: از همین حالا برای انتخابات تلاش می‌شود و بعضی بد اخلاقی ها ایجاد می‌شود بعضی فتنه گران به میدان آمدند نباید بگذاریم فتنه گران وسط بیایند گناه غیر قابل اغماض فتنه ‌گران که طرح شبهه ذهنی خود به صورت ایجاد چالش برای نظام اسلامی بود و آبروی نظام را بردند را فراموش نمی کنیم. درست است با آن ها احوالپرسی می‌کنیم اما هیچ راهی به میدان انتخابات نباید داشته باشند.
روزه خواری در ماه رمضان  بی شرمی است
وی افزود: روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان بی حیایی و بی شرمی است که باید با آن برخورد کنیم ونیروی انظامی باید برخورد کند و دستگاه قضایی حکم لازم را صادر کنند.
روز قدس 10و 30 دقیقه میدان بسیج/ ضرورت وقف امام زمان(عج) در شهر رفسنجان
وی تاکید کرد: وعده ما 19 تیر ماه  در میدان بسیج از ساعت 10 و 30 دقیقه و پایان آن مصلی و نماز جمعه خواهد بود.
امام جمعه رفسنجان گفت: ما در شهرمان وقف امام زمان (عج) نداریم در حالی که ما در دوران زعامت و خلافت آن حضرت زندگی می‌کنیم و اگر موقوفاتی هم وجود داشته باشد ناچیز است لذا باید جایگاه آبرومند وارزشمندی خاص امام مهدی (عج) داشته باشیم البته بنیاد فرهنگی مهدی موعود با بضاعت کم خود کارهای فرهنگی خوبی انجام می‌دهد .
وی در پایان متذکر شد: ساخت مصلی که هیچ کمکی از سوی دولت برای آن نمی‌شود نیاز به کمک همگان دارد.
 
 
 
 
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، فتنه ، انتخابات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :