جمعه آخر ماه رمضان و تجلی اراده جهان اسلام برای نابودی کفر و نفاق

  • شناسه خبر: 13658
جمعه آخر ماه رمضان و تجلی اراده جهان اسلام برای نابودی کفر و نفاق

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان : باز هم جمعه آخر ماه رمضان و تجلی اراده جهان اسلام برای نابودی کفر ونفاق که نماد عینی آن در رژیم اشغالگر قدس خودنمایی کرده است.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس

“یک مسجد و سط دو تا مثلث اسیره”

باز هم جمعه آخر ماه رمضان و تجلی اراده جهان اسلام برای نابودی کفر و نفاق که نماد عینی آن در رژیم اشغالگر قدس خودنمایی کرده است.

این روزها در سراسر جهان اسلام آزایخواهان در پی یافتن مستمسکی برای پیوستن به خیل انسان های وارسته اند تا خود را از منجلاب بی هویتی رهانیده و در سپاه انصارالله در آیند.

در هنگامه ای که جهان اسلام متاثر از نقشه های شوم صهیونیستی سعودی در گیر برادر کشی شده است باز هم وعده گاه روز جهانی قدس نوید بخش  رایحه دل انگیز وحدت و مبارزه یکپارچه علیه اسراییل این غده سرطانی است.

بنیانگذاران و رهبران دژخیم این رژیم منحوس که روزگاری رویای تسلط بر جهان و خاورمیانه را با شعار “از نیل تا فرات” در سر می پروراندند امروز به دور خود دیوار حائل می کشند  و از رویارویی با غیور مردان حزب الله و حماس پرهیز می کنند.

و این وعده راستین نصرت است که در معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص) مورد تاکید قرار گرفته است.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی داند که اسراییل حقیر تر از آن است که نیاز به این همه تجهیز باشد ، روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است. روز قرار گرفتن در صف مبارزه با ستم که امروز در هیبت داعش و امثال آن از اتاق فکر صهیونیسم و با نوکری وهابیت و آل سعود بیرون آمده است.

مردم رفسنجان امروز این میراث اعتقادی حضرت روح الله (ره) را بزرگ شمرده و با تاسی به رهنمودهای رهبر فرزانه در جهت حمایت از مظلومان فلسطینی که در خط مقدم رویارویی با اشغالگران قبله نخستین قرار دارند با حضور پر شور خود همانند تمام آزادیخواهان دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمودند و جنایات فرزندان صهیون را محکوم نمودند چرا که روز قدس در برهه حساس کنونی که موج بیداری اسلامی و نسیم عدالت، مهرورزی و حقانیت دین مبین اسلام در همه سرزمین‌های اسلامی در نوردیده است میعادگاهی است برای تشنگان حقیقت و یاوران انسانیت.

از این روز از غیور مردان ولایت مدار شهرستان رفسنجان نهایت تقدیر و تشکر را داریم که با زبان روزه در این عبادت الهی و حرکت جهادی شرکت نمودند و به دعوت امام زمان خود لبیک گفتند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، راهپیمایی ، قدس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :