دشمن بیشتر از ما به توافق نیاز دارد/ اقتدار جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای

  • شناسه خبر: 13687
دشمن بیشتر از ما به توافق نیاز دارد/ اقتدار جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای

استاندار کرمان کرمان گفت: در شرایطی که کشورهای اطراف ما در آتش جنگ هستند جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پای میز مذاکره نشسته است

استاندار کرمان کرمان گفت: در شرایطی که کشورهای اطراف ما در آتش جنگ هستند جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پای میز مذاکره نشسته است
به گزارش روراستی ، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در جمع فرماندهان دفاع مقدس افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران امام جمعه باید آبادگر و در متن مردم واقتصاد ومعاش مردم باشد که فرهنگ افقتصادی را ترویج کند.
IMG_9718
رزم حسینی بیان داشت: رفسنجان شهدای عالی مقامی دارد که باید این شهدا را ارج بنهیم رفسنجان نقش تعیین کننده در دوران جنگ داشت و امام جمعه فقید رفسنجان زمان جنگ کمک‌های زیادی به جبهه‌ها فرستاد.
وی خاطر نشان کرد: شهدا تکلیفشان روشن شد اما امروز که با سرافرزای همه جهادگران جبهه ها به استان برگشتند باید تکلیف خود را انجام دهند.
رزم حسینی تاکید کرد: ولایت و توسعه که سیاسی کاری نیست و جناح نمی‌شناسد همه گروههای وفادار به نظام ولایتمدار هستند و کمک به توسعه و  پیشرفت رسالت ما است و قرآن هم تکلیف کرده است.
رزم حسینی اظهار کرد: جامعه  تغییر نمیکند مگر که خودمان تغییر کنیم اگر بخواهیم کشوری آباد همراه با دیانت داشته باشیم باید تغییر را از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم رو به تعالی برویم.
وی تصریح کرد: رسالتی که رزمندگان امروزمی توانند داشته باشند تبلیغ است رسالت انقلاب اسلامی ایجاد زندگی عزتمندانه است گر چه زمان‌بر است اما  از راه خودش باید حرکت کنیم آدم های فداکاری باشند که مثل حاج قاسم جریانات را به نفع انقلاب اسلامی تغییر دهند و مدیریت جهادی داشته باشند.
وی بیان کرد: جامعه آرمانی این است که دولت جمهوری اسلامی از همه ظرفیت های مادی ومعنوی برای تعالی فرهنگی اقتصادی اجتماعی مردم استفاه  کند.
وی اذعان کرد: ایران مملو از سرمایه های مادی ومعنوی است نباید چهره فقر در خود بگیرد و مشکلات اجتماعی نباید باشد نباید گسست اجتماعی بین مردم و نظام ایجاد شود.
استاندار کرمان تصریح کرد: مردم ما از سیاسی بازی خسته شده‌اند با شعار ولایت و توسعه از هر جناحی برای توسعه استان استفاده می کنیم و این دستور رییس جمهور است و من هم برای توسعه اقتصادی پا د راین  میدان گذاشتم.
رزم حسینی خاطر نشان کرد: هم دلی و هم زبانی که در استان کرمان است امروز کم نظیر است و به برکت خون شهداست.
وی اذعان کرد: نمی گذاریم عده‌ای حاشیه سازی کنند و بین مردم اختلاف بیاندازند. باید با هم استان را بسازیم.نمی توانیم ثروت داشته باشیم و فقیر و بیکار هم داشته باشیم.
رزم حسینی افزود: اقتصاد مقاومتی که رهبر فرمودند باید اجرایی شود و این مهم نیاز به الگو  و  روحیه جهادی دارد.
وی اضافه کرد: بدون اختیارات اقتصاد مقاومتی میسر نمی‌شود.
استاندار کرمان بیان کرد: اگر بخواهیم استان کرمان که استان زرخیزی است معادن ، میراث فرهنگی ، سرمایه اجتماعی و.. هر کرمانی به کرمانی بودنش افتخار کند طرح اقتصاد مقاومتی استان را داریم  که ما می‌توانیم استان اقتصاد مقاومتی کشور باشیم .
رزم حسینی ادامه داد: این طرح مانند مثلث توسعه است چون ا مثلث توسعه اقتصادی به تنهایی کافی نیست 
استاندار کرمان گفت: همه در جهت قوانین نظام جمهوری اسلامی هستیم معاش مردم با ما گره خورده است طرحی که آماده می کنیم در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی است.
در مذاکرات 5 +1 که بی سابقه است آمریکایی ها با صد نفر کارشناس و تشکیلات ما هفت هشت نفر ونشستن کشورها با ایران پای میز مذاکره نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است و دشمن به توافق بیشتر از ما نیاز دارد.
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، مذاکرات ، جمهوری اسلامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :