حضور پر رنگ رفسنجان در هفته فرهنگی اقتصادی کرمان

  • شناسه خبر: 14261
حضور پر رنگ رفسنجان در هفته فرهنگی اقتصادی کرمان

رفسنجان در هفته فرهنگی کرمان حضوری پر رنگ خواهد داشت ، سه المان پسته ، مس و بزرگترین خانه خشتی دنیا که متعلق به رفسنجان هستند در این هفته به نمایش گذاشته می شوند

فرماندار ویژه رفسنجان گفت: رفسنجان  در هفته فرهنگی کرمان حضوری پر رنگ خواهد داشت ، سه المان پسته ، مس و بزرگترین خانه خشتی دنیا که متعلق به رفسنجان هستند در این هفته به نمایش گذاشته می شوند

به گزارش خبرنگار روراستی ، فرماندار رفسنجان افزود: هفته فرهنگی اقتصادی کرمان با هدف معرفی توانمندی های شهرستان های استان در برج میلاد تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این هفته فرهنگی اقتصادی از ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه جاری برگزار و فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ، تاریخی ، فرهنگی ، هنری و سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان است.

ملانوری تصریح کرد: پنج طرح از رفسنجان به طور ویژه در هفته فرهنگی اقتصادی کرمان از رفسنجان مطرح می شود و در مجموع ۱۴ غرفه در زمینه های یاد شده از رفسنجان در این نمایشگاه جلوه گر خواهد بود.

وی افزود: طرح ها شامل دو طرح فولاد ، سیمان ، آلومینیوم و  گردشگری  هستند.

IMG_2600

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: ۵۰هزار بروشور تحت عنوان معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در تمام زمینه هادر طول برگزاری این نمایشگاهها به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بعضی واحدهای صنعتی مانند مس سرچشمه رفسنجان ، شرکت شایان کاو ، اروند چرخ ، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه و شاهین طب غرفه جداگانه خواهند داشت و خانه حاج آقا علی بزرگترین خانه خشتی جهان نیز به طور ویژه در بین غرفه ها معرفی خواهد شد.

ملانوری گفت: در طول برگزاری هفته فرهنگی اقتصادی کرمان سمینارها و همایش های تخصصی  و برنامه های فرهنگی هنری برگزار می شود  و روز آخر در مراسم اختتامیه ، رفسنجان مجری برنامه های فرهنگی هنری است.

علی غلامرضا پور دبیر اجرایی رفسنجان در هفته فرهنگی اقتصادی کرمان نیز به نمایش سه المان از شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: این سه المان که متعلق به این شهرستان هستند شامل پسته ، مس و خانه حاج آقا هستند.

وی بیان کرد: حضور فعال و محوری در این هفته هدف ما است اما هدف نهایی جشنواره سربلندی استان کرمان و توسعه این استان است.

غلامرضا پور خاطر نشان کرد: برای معرفی شهرستان یک کلیپ ویدئویی تهیه شده و این کلیپ در فضایی که طراحی شده به نمایش گذاشته می شود.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، فرهنگی ، اقتصادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :