فقدان جایگاهی که پسته مردم را بخرد و پولش را به موقع به آن ها بدهد در رفسنجان احساس می شود

  • شناسه خبر: 16579
فقدان جایگاهی که پسته مردم را بخرد و پولش را به موقع به آن ها بدهد در رفسنجان احساس می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: فقدان جایگاهی که در رفسنجان پسته مردم را بخرد و پولش را به موقع بدهد و به موقع به فریاد کشاورزان برسد احساس می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: فقدان جایگاهی که در رفسنجان پسته مردم را بخرد و پولش را به موقع بدهد  و به موقع به فریاد کشاورزان برسد احساس می شود

به گزارش روراستی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز رفسنجان افزود: ماه محرم نزدیک است و هیئت های مذهبی باید مراقب باشند پول های حرام انگلیسی وارد هیئت امام حسین(ع) نشود.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام در لباس شیعه از طریق شبکه های لندن با پول انگلیسی ها برای آمریکا و رژیم صهیونیستی خوراک درست می کنند و همه باید هوشیار باشند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد مذاکره با آمریکا تصریح کرد: اما برخی در راهرو سازمان ملل با رییس شیطان بزرگ دست می دهند و برخی در مقابل ولایت حرف می زنند.

وی ادامه داد: مسئولان باید پا جای پای ولایت بگذارند گاهی احساس می کنیم ولی خدا از سوی مسئولان تنهاست  و این را از بیانات ایشان می فهمیم اما ملت ایران وفادار ولایت هستند.

رمضانی پور بیان کرد: امروز میزان حق، ولایت است کسانی که به ولایت دهن کجی می کنند در هر لباس و مقامی که باشند باطلند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید بر ابلاغ قانون حمایت ازآمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: این قانون که به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده و به رییس جمهور هم ارجاع داده شده اما تا کنون رییس جمهور از ابلاغ آن خودداری کرده که شاید از ضرورت های خود نمی داند.

وی تاکید کرد: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هر چه سریعتر باید به استانداری ها و فرمانداری ها ابلاغ گردد.

وی از کشتار حاجیان در منا یاد و ابراز داشت: نباید این فاجعه مورد غفلت قرار گیرد باید مطالبات به حق مردم ایران در باره این فاجعه پیگیری شود.

رمضانی پور با بیان اینکه مردم در فروش محصول پسته صبور باشند عنوان کرد: تا دوماه آینده قیمت بهتر می شود.

وی اذعان داشت: فقدان جایگاهی که پسته مردم را بخرد و پولش را به موقع بدهد و به موقع به فریاد کشاورزان برسد در رفسنجان احساس می شود.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پسته، خرید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :