دولت برای تحقق شعارهایی که داده گام های مهمی برداشته است

  • شناسه خبر: 25484
دولت برای تحقق شعارهایی که داده گام های مهمی برداشته است

فرماندار رفسنجان گفت: دولت برای تحقق شعارهایی که داده گام های مهمی برداشته است.

به گزارش”روراستی” به مناسبت آغاز هفته دولت فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای دولتی با حجت الاسلام رمضانی پور در دفتر امام جمعه دیدار کردند.

ملانوری در این دیدار افزود: دولت از دوران تبلیغات شعارهایی مطرح و هم از آغاز فعالیت برای تحقق شعارها گام‌های مهمی برداشته است.

وی اذعان کرد: امروز در حوزه تعامل بهترین وضعیت را در رفسنجان داریم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به مذاکرات، تصریح کرد: اینکه یک تیم مذاکره‌کننده کوچک بتواند با پشتیبانی‌های بزرگ رهبری و مردم بتواند خود را نشان دهد از عزت و عظمت نظام ماست و رئیس‌ جمهور و تیم مذاکره‌کننده بارها گفتند اتفاقاتی که در مذاکرات افتاد، مربوط به یک دولت و گروه نیست و نشان عظمت همه است.

وی ادامه داد: اگرچه مشکلاتی در اجرای برجام داریم و بدعهدی‌هایی از سوی آمریکا می‌بینیم، اما اقدامی که درحوزه برجام شاهد هستیم، سبب شد، برخی کشورهایی که حاضر نبودند، بدعهدی آمریکا را بپذیرند، امروز پذیرفتند.

ملانوری خاطرنشان کرد: برای تکمیل و پیشرفت طرح‌های ۶۰ درصد به بالا ۸۰ طرح در استان کرمان در نظر گرفته شده که۱۵ طرح در رفسنجان با ۸۱ میلیارد تومان اعتبار و با تسهیلات ۱۲ درصدی تکمیل و راه‌اندازی می‌شوند.

وی عنوان کرد: همایش «رفسنجان تدبیر تلاش توسعه» می‌تواند زمینه را فراهم کند تا گامی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان رفسنجان برداریم.

فرماندار رفسنجان متذکر شد: طرح تحول نظام سلامت از بزرگترین طرح‌های نظام بعد از انقلاب است که توانست دغدغه‌های مردم را کاهش دهد.

۳۲

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دولت، گام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :