سالگرد شهید مهاجر الی الله در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 26389
سالگرد شهید مهاجر الی الله در رفسنجان برگزار شد

اولین سالگرد عروج محمدحسین زینلی مهاجر الی الله شب گذشته در منزل ایشان برگزار شد.

 اولین سالگرد عروج محمدحسین زینلی مهاجر الی الله شب گذشته در منزل ایشان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” باحضور مردم و مسؤولان خانواده شهید زینلی، اولین سالگرد عروج این شهید بزرگوار در منزل ایشان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی محسن زاده در حاشیه این مراسم افزود: شجره خبیثه ملعونه آل سعود در استمرار شجره ملعونه بنی‌امیه است و از ابتدای روی کار آمدن بنای نابودی اسلام و از بین بردن حرمین شرفین را داشتند.

وی ادامه داد: این شجره ملعونه مورد حمایت دولت‌های مستکبر عالم از جمله انگلیس و آمریکا است و همراه با رژیم صهیونیستی کودک‌کشی و نسل‌کشی را در کشورهای اسلامی راه انداخته است.

مسؤول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خون و خونریزی در سوریه ۱۰۰ درصد با پشتوانه آل سعود در جریان است، تصریح کرد: کشتار شیعیان در عراق، یمن و کشورهای اسلامی کار وهابی‌هایی است که به اسم داعش این جنایات را انجام می‌دهند.

محسن‌زاده افزود: آل سعود و وهابیت بر محور و مرکز اسلام تسلط پیدا کرده و وظیفه جهان اسلام این است، ساز و کاری تعریف کند که حداقل حرمین شریفین از حاکمیت آنها خارج شود و به صورت مجموعه‌ای جهانی حرم امن الهی را مدیریت کنند.

این مسؤول با بیان اینکه تقابل بین حق و باطل باید با فکر، اندیشه و ترویج تفکر راستین ائمه اطهار (ع) انجام شود، تأکید کرد: اما اگر بخواهند، اهانت‌ها را بیش از حد بگذرانند، صبر ملت ایران تمام می‌شود و پاسخ دندان‌شکنی دریافت می‌کنند.

شواهد آشکاری برای پیگیری حق شهدای منا از طرف دولتمردان نمی بینیم

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید وظیفه‌اش را نسبت به شهدای منا به نحو احسن انجام نداد و کوتاهی کرد، گفت: این کوتاهی هم در ابتدای فاجعه بود و هم تاکنون ادامه دارد و اگر نهیب رهبر معظم انقلاب همان اول صورت نمی‌گرفت، حتی جنازه‌های شهدای ما را نمی‌دادند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: ما شواهد آشکاری هم برای پیگیری حق شهدای منا نمی‌بینیم.

محسن‌زاده ابراز داشت:ما انتظار داریم در چند ماه باقیمانده دولت این خدمت را برای ملت انجام دهد و کوتاهی خود را تا پایان دولت فعلی جبران کند و مهم این است که در همین دولت این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه از وعده عزتی که برای پاسپورت ایرانی به ارمغان آوردند، گذشته و عزتی ندیدیم، خاطرنشان کرد: کدام کشور دنیا جرأت داشت نسبت به پاسپورت ایرانی بی‌حرمتی کند.

وی عنوان کرد: بی‌حرمتی به زائران و میهمانان خدا و حتی به دولت‌مردان ما توسط آل سعود صورت گرفته که دولت آن را دنبال نمی‌کند.

محسن‌زاده با اشاره به پیام رهبری برای حج متذکر شد: این پیام شفاف و بخشی از آن معرفی شجره خبیثه و ملعونه آل سعود است که ما باید جنایات و اهداف و افکار و اندیشه‌های باطل آن را تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: بخش دیگری از این پیام مدیریت حج است که دولت‌مردان و نهادهایی که قدرت دارند با کشورهای اسلامی بنشینند و مذاکره کنند تا همفکری شود که آینده حرمین شریفین با چنین معضلاتی مواجه نشود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: آل سعود مصداق صدعن‌دین‌الله است و حداقل ۶۲ هزار حاجی از زیارت خانه خدا محروم شدند.

محسن‌راده با اشاره به اینکه دولت آل سعود به دست زوار دست‌بندهایی می‌زند و اطلاعات حاجیان را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد، تصریح کرد: آل سعود در مدیریت خانه خدا با رژیم صهیونیستی گره محکمی خورده است و جهان اسلام باید فکری برای این وضعیت پیش‌آمده کند.

photo_2016-09-17_10-14-21 photo_2016-09-17_10-15-17

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سالگرد، شهید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خادم الزهرا(س)

    پیشاپیش عیدالله اکبر غدیرخم بر محبان مبارک باد: جشن بزرگ ولایت سخنران : حجت الاسلام سید رحمت الله حسینی (از پاکستان) گروه تئاتر آسمان آبی و گروه تواشیح کوثر با مولودی خوانی مداحان اهل بیت 🎗قرعه کشی و اهدا شش سفر به مشهدمقدس🎗 زمان دوشنبه ۹۵/۰۶/۲۹ بعداز نمازمغرب وعشاء مکان : خ-امیرکبیر غربی.خ-شهیدحیدرپور کوچه ۲۴ مسجدو مجموعه فرهنگی سیدالشهدا(ع)