حماسه دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است

  • شناسه خبر: 26624
حماسه دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است

فرمانده توپخانه ۶۵ صاعقه رفسنجان گفت: حماسه دفاع مقدس همیشه در تاریخ ماندگار است.

فرمانده توپخانه ۶۵ صاعقه رفسنجان گفت: حماسه دفاع مقدس همیشه در تاریخ ماندگار است.

به گزارش”روراستی” یدالله سیفی فرمانده گروه ۶۵ توپخانه صاعقه سپاه رفسنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: حماسه دفاع مقدس همیشه در تاریخ ایران ماندگار است.

وی بیان داشت: در چنین روزی با حمله عراق به ایران جنگ آغاز شد و در حالی این جنگ شروع شد که ایران در دوران نقاهت به سر می‌برد و به فکر آرامش در کشور بود.

فرمانده توپخانه رفسنجان تصریح کرد: در این جنگ ایران یک طرف و آمریکا و چندین کشور پشت عراق بودند، اما با رشادت‌های جوانان این سرزمین نگذاشتیم یک وجب از خاک ایران در تصرف دشمن بماند.

وی با بیان اینکه امروز با افتخار می‌توانیم، بگوییم، ایران امن‌ترین کشور منطقه است، افزود: امروز آمادگی نیروهای مسلح کشور ما به قدری بالاست که هیچ دشمنی جرأت تعرض به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.

فرمانده گروه ۶۵ توپخانه صاعقه سپاه رفسنجان با اشاره به رشادت‌های فرزندان رفسنجان در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه خاطرنشان کرد: نیروهای گروه ۶۵ صاعقه رفسنجان در سوریه به خوبی می‌درخشند و فرمانده توپخانه سوریه بارها با من تماس گرفته و از این رشادت‌ها قدردانی می‌کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حماسه، تاریخ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :