نیروی انتظامی رفسنجان مدال افتخار امنیت کشوری را کسب کرد

  • شناسه خبر: 27094
نیروی انتظامی رفسنجان مدال افتخار امنیت کشوری را کسب کرد

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: این فرماندهی سال جاری در جذب سرمایه های خیرین در راستای وقف بر امنیت و سلامت توانست مدال افتخار امنیت کشوری را کسب کند.

به گزارش ” روراستی ” نصرالله عباسی در آیین تقدیر از معتمدین شوراهای پلیس در سالن ذکریای رفسنجان افزود: امنیت مشارکتی است و رهبری هم از مردم خواسته است که به کمک نیروی انتظامی بیایند لذا وجود امنیت در کشور ناشی از تلاش ملت و رهبر انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی که بر دشمن فایق آمدیم , فرهنگ عاشورایی و محرمی به داد ما رسید.
عباسی اظهار داشت: در زمان حاضر دشمن جرات نمی کند به کشور و مرزهای ایران اسلامی کوچک ترین تعرضی کند زیرا آگاه شده که رمز پیروزی و موفقیت ایران در فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است.
وی بیان کرد: الان دشمن مغز انسانها را هدف گرفته و با ماهواره ، موبایل و اینترنت سعی دارد فرهنگ ولنگاری و بی بندوباری را در جامعه اسلامی رواج دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد: تلاش ناجا در آن است که نیروهای خود را بروز کند و همراه با نیروهای بسیج  و سپاه به جنگ با دشمن برود و نگذارد دشمن نیروی جوان کشورمان را از پای درآورد.
وی ادامه داد: امروز امر به معروف و نهی از منکر جای خود را عوض کرده اند، اگر دست روی دست بگذاریم دشمن به آرزوی خود می رسد.
سرهنگ عباسی گفت: باید قانون مداری را در جامعه نهادینه کرد مردم احساس آرامش و امنیت کنند در آن موقع در سایه امنیت اجتماعی ایران اسلامی پایدار است.
عباسی افزود: سال گذشته نیروی انتظامی رفسنجان با قدرت تمام به مقابله با بزهکاری و خلافها پرداخت و امسال می بینیم که وقوع جرم در این شهرستان کاهش یافته, ۳۰ درصد افزایش کشفیات در تمامی جرمها داشتیم.

img_0421 img_0413 img_0442 img_0447 img_0456 img_0468 img_0481 img_0484 img_0489 img_0502 img_0510

 

برچسب ها:
رفسنجان ،روراستی،امنیت ،انتظامی رفسنجان، روراستی، مدال، امنیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :