هر انجمن اسلامی یک سنگر جبهه جنگ نرم است

  • شناسه خبر: 40196
هر انجمن اسلامی یک سنگر جبهه جنگ نرم است

مسؤول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان رفسنجان گفت: هر انجمن اسلامی یک سنگر جبهه جنگ نرم است.

مسؤول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان رفسنجان گفت: هر انجمن اسلامی یک سنگر جبهه جنگ نرم است.

به گزارش”روراستی” محمدمهدی حسینی‌پور امروز در جمع خبرنگاران پیرامون برنامه‌های این اتحادیه در هفته معلم اظهار داشت: این هفته به عنوان “تمام‌قد برای معلم” نامگذاری شده است.

وی بیان داشت: ۱۱ اردیبهشت کادر اتحادیه و دانش‌آموزان با امام جمعه دیدار می‌کنند و با سیدکاظم حسینی‌پور رئیس آموزش و پرورش شهر رفسنجان دیدار خواهیم کرد و جشن نیمه شعبان در مدرسه علی‌بن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

حسینی‌پور با اشاره به گرامیداشت مقام شامخ معلم تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی توسط هیأت انصارالمهدی شهرستان در روز نیمه شعبان از جمله کارهای هفته معلم است.

وی ادامه داد: نماینده مقام معظم رهبری امسال آیه ۲۹ سوره فتح به عنوان آیه سال تشکیلاتی اتحادیه در حرم مطهر رضوی(ع) در دیدار دانش‌آموزی بود، اعلام کرد.

حسینی‌پور از جمله اهداف اتحادیه خودسازی، دیگرسازی و پرورش نیروی تراز انقلاب را برشمرد و افزود: از دیگر اهدافی که اتحادیه مدنظر قرار می‌دهد، پرورش نیروی دانش‌آموز است و این اتحادیه به عنوان تشکل امین است که با شعار درون تشکیلاتی اتحادیه که هم‌اندیشی، هماهنگی و همیاری است این کار را انجام می‌دهیم.

وی گفت: هر انجمن اسلامی یک سنگر جبهه جنگ نرم است که با عملیات‌های مدرسه‌ای با دشمن خود مبارزه می‌کند، عملیات‌های مدرسه‌ای جلسات قرارگاهی هفته‌ای است که مسائل اعتقادی، اجتماعی و صحبت‌های مقام معظم رهبری در آن بحث و بررسی می‌شود و برگزاری جلسات هیأت انصارالمهدی دیگر برنامه آن است.

این مسؤول در ادامه با اشاره به شعار سال حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: این اتحادیه حمایت خود را از پیام‌رسان‌های داخلی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت صحبت‌های مقام معظم رهبری یکی از بزرگترین آفات جامعه را بی‌توجهی به مستضعفان جامعه و اعتماد به بیگانه و بحث اشرافیگری دانست و بیان کرد: این صفات نباید در مسؤولان نظام باشد برای ما مهم است، مسؤولی در جمهوری اسلامی نباید تفکر اشرافیگری و اعتماد به بیگانه داشته باشد.

حسینی‌پور ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید بر تشکیل جنبش دانش‌آموزی دارند و ما نیز در این راستا برنامه‌های مهمی اجرا کردیم دانش‌آموزان باید در سنگرهای انجمن اسلامی با کار و ابتکار و زبان هنر انقلاب اسلامی را به همه معرفی کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اتحادیه، انجمن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :