رهبری جوانان را به حقیقت اسلام دعوت کردند

  • شناسه خبر: 8678
رهبری جوانان را به حقیقت اسلام دعوت کردند

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه پیام رهبری جوانان را به حقیقت اسلام دعوت کرد، گفت : جوانان آمریکا و اروپا باید با مراجعه به رسانه‌های معتبر در مورد اسلام تحقیق کنند و اسیر دشمنان و سیاستمداران غربی نباشند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه پیام رهبری جوانان را به حقیقت اسلام دعوت کرد، گفت : جوانان آمریکا و اروپا باید با مراجعه به رسانه‌های معتبر در مورد اسلام تحقیق کنند و اسیر دشمنان و سیاستمداران غربی نباشند.
به گزارش روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پوردر آیین افتتاحیه نخستین همایش نگاهی نو ه ادبیات عامه در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا اظهار کرد : پیام ایشان بسیار به جا و درست بود، زیرا برخی از جوانان تنها با شنیدن برخی سخنان، بر آن گفته صحه می‌گذارند.

IMG_3603
وی افزود : رهبر معظم انقلاب در حقیقت تمام جوانان جهان را مخاطب قرار دادند تا همگی بر اساس شناخت واقعیت اسلام درباره این دین الهی سخن بگویند.
وی با اشاره به اینکه جوانان با روش تحقیق و مطالعه باید درباره اسلام نظر بدهند، گفت : جوانان آمریکای شمالی و اروپا باید با مراجعه به کتابخانه‌ها و رسانه‌های معتبر در مورد اسلام تحقیق و مطالعه کنند و اسیر دست دشمنان و سیاست‌مداران غربی نباشند.
رمضانی پور تصریح کرد : منابع زیادی در حوزه دین اسلام وجود دارد که جوانان می‌توانند از آنها بهره‌ مند شوند و با توجه به این امر دیگر نباید درباره دین مبین اسلام پیش ‌داوری داشته باشند و گمان نکنند که هر مطلبی که رسانه‌ ها مطرح می‌کنند درست است.
امام جمعه رفسنجان گفت : با وجود پیامبر گرامی اسلام افلاک، زمین و آسمان به وجود آمد ، افراد و جوامعی در دنیا هستند که مدعی تمدن هستند درحالیکه بیشترین بی تمدنی ها از همین کشورها برخواسته است.
وی بیان داشت: جوامعی امروز در دنیا ادعای تمدن می‌کنند، مانند فرانسه که بیشترین بی‌تمدنی‌ها در این کشور موج می‌زند و بارها به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام اهانت کرده‌اند.
رمضانی‌پور گفت : افرادی که توهین می‌کنند و حاضر هستند، حدود 2 میلیارد مسلمان را نادیده بگیرند، دست‌های پیدا و پنهانی در این قضایا وجود دارد.
امام جمعه رفسنجان افزود: پیامی که رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپا و دنیا دادند، در صدر اخبار دنیا قرار گرفته تا آنها هم با اسلام آشنا شوند و خودشان تحقیق کنند.
وی برگزاری همایش نگاهی نو به ادبیات عامه را در ایجاد راهبرد ادبیات مؤثر خواند و افزود: ادبیات لازمه جامعه امروزی ماست و باید گفتمان ادبیات خوب و ارزشمند را داشته باشیم.

برچسب ها:
ادبیات عامیانه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :