به بهانه عزل مشاور و مدیر کل حوزه استاندار کرمان/آقای همایی! از همان دستی که دادی، گرفتی!!!

  • شناسه خبر: 8823
به بهانه عزل مشاور و مدیر کل حوزه استاندار کرمان/آقای همایی! از همان دستی که دادی، گرفتی!!!

نوشتی “روز آخر روز نامردی است برادر….” و باز نوشتی “این برفی است بر بام همه….”،….. به گزارش “روراستی” به نقل از هجرت نیوز، «با روی کار آمدن دولت یازدهم و انتخاب آقای رزم‌حسینی به عنوان استاندار کرمان، طبق روال همه دولت‌ها، تغییرات مدیریتی در سطح گسترده در استان کرمان نیز رقم خورد و از […]

نوشتی “روز آخر روز نامردی است برادر….” و باز نوشتی “این برفی است بر بام همه….”،…..

81201872-5761959

به گزارش “روراستی” به نقل از هجرت نیوز، «با روی کار آمدن دولت یازدهم و انتخاب آقای رزم‌حسینی به عنوان استاندار کرمان، طبق روال همه دولت‌ها، تغییرات مدیریتی در سطح گسترده در استان کرمان نیز رقم خورد و از جمله کسانی که در این تغییر و تحولات به منصبی رسید، خلیل همایی‌راد بود که به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان معرفی شد.

وی که از رستوران‌داری به موقعیت جدید نقل مکان کرده بود، بر اثر تندروی‌های سیاسی و جناحی نتوانست در این پست بماند و با اعتراضات آشکار و پنهان سیاسیون اصولگرا و اصلاح‌طلب به رستوران بازگشت تا به سلیقه مشتریان غذا سرو نماید.

افکار تند و افراطی او را با مروری در وب‌سایتش می‌توان دریافت، اما چرایی انتخاب ایشان در سمت مشاور توسط استاندار کرمان، همواره جای سوال برای بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب بود.
او در زمان تصدی این مسئولیت با افتخار در صفحه فیس بوک خود نوشت: “بعد از سفر استاندار به سیرجان و پس از آنکه فرماندار(محمدعلی توحیدی فرماندار وقت) اصرار می‌کند پروژه‌های بیشتری را افتتاح کنند و به دلیل به هم خوردن برنامه، زمان‌بندی سفر میسر نمی‌شود و مجبور می‌شوند محمدعلی توحیدی را در جاده بافت از ماشین پیاده کنند. همایی در فیس‌بوکش این طور ادامه می‌دهد: «هفته بعد که توحیدی آمده بود کرمان گفت: حتی یک ماشین برایم نایستاد تا سوارم کند… به طعنه گفتم: روز آخر روز نامردیست برادر!”

آقای همایی! این روز آخر که به قول خودتان روز نامردیست، به شما هم اقبال نشان داد.

در مورد تغییر مدیران نوشته بودی ” این برفیست بر هر بامی….” اما شما آنقدر بی حساب و کتاب تندروی کردی که زودتر از موعد، برف تغییر موقعیت بر بامت نشست.

در صلاحیت و لیاقت آقای توحیدی که سابقه خدماتش بر کسی پوشیده نیست، همین بس که ایشان در دولت دهم فرماندار سیرجان بود و شما آن رفتار را با ایشان کردی و پس از مدتی توحیدی در دولت روحانی به فرمانداری کرمان منصوب شد و شما به خاطر عملکرد ناصوابتان کنار گذاشته شدید.

البته اگر بخواهیم به موارد متعدد دیگری از عملکرد شما در مدت کوتاه حضورتان در استانداری کرمان اشاره کنیم، سخن بسیار است، لیکن به همین جملات خودتان بسنده می کنیم که: “روز آخر روز نامردی است برادر….”….

 

(خلیل الله همایی راد در سمت هایی از جمله مشاور و مدیر کل حوزه استاندار کرمان،مدیر کل روابط عمومی استانداری و مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان آخرین پست طی 1 سال اخیر دارای مسئولیت بوده است.)»

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :